וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד רביבו: "שיטת המשחק של באר שבע דומה לשלנו"

6.3.2014 / 13:03

קשר הפועל חיפה יודע ש"צריך לספור את באר שבע במאבק האליפות" אבל משוכנע שאפשר לנצח. קוראץ' יפתח לבד בחוד

one

הפועל חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת המפגש בשבת מול הפועל באר שבע, עימות שעשוי להכריע את אפשרויות ההעפלה של חיפה לפלייאוף העליון. בחיפה החליטו לשנות מעט את האווירה והתאמנו היום (חמישי) באצטדיון העירוני בנהריה, כשלאחר האימון יצאו כל אנשי המועדון לארוחה משותפת. כמו כן, בקבוצה החליטו לצאת לבית מלון לקראת המשחק מול הקבוצה הדרומית, מתוך מטרה להביא את השחקנים במצב האופטימאלי להתמודדות.

המאמן שלומי דורה צפוי לפתוח עם אותו הרכב שפתח בשני המשחקים האחרונים, מה שאומר שחיפה תעלה עם זרקו קוראץ' כחלוץ בודד ועם דלה ימפולסקי והישאם כיוואן, שנמצאים בכושר מצוין, כקשרים הקדמיים.

מי שעוד יפתח בהרכב הוא דוד רביבו, שדיבר לקראת המשחק מול קבוצתו לשעבר: "באר שבע היא קבוצה מצוינת ויש לה המון אופי, ולראייה העובדה שהיא חזרה הרבה פעמים מפיגור, אבל גם אנחנו קבוצה טובה ונרצה להוכיח את זה" אמר הקשר הוותיק "המטרה הראשונית היא לברוח מהתחתית, אבל אם נהיה בפלייאוף העליון זה יהיה מצוין. שיטת המשחק שלהם דומה מאוד לשלנו". על העובדה שבאר שבע נאבקת על האליפות אמר רביבו: " צריך לספור אותם במאבק, הם ראויים לכך". אגב, בחיפה מרוצים מאוד מרביבו והבעלים יואב כץ מעוניין שהשחקן יישאר גם לעונה הבאה".

הישאם כיוואן שחקן הפועל חיפה (משמאל) חוגג שער עם דוד רביבו. אדריאן הרבשטיין
המגמה החיובית תימשך? רביבו חוגג עם כיוואן ביום שני/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully