וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אמפ ביילי ישוחרר מדנבר, דווין הסטר משיקגו

מגן הפינה הוותיק יפנה 10 מיליון דולר בתקרת השכר אצל סגנית האלופה, מחזיר הבעיטות לא ישוב לברס. פיניגן מחוץ לסנט לואיס, פולמאלו והית' מילר האריכו חוזים בפיטסבורג

שחקן שיקגו ברס דווין הסטר חוגג הבקעה. GettyImages
יחרוך את המגרש במקום אחר. הסטר/GettyImages

אמנם אנחנו מצויים עמוק בפגרת ה-NFL, אבל הליגה עדיין מצליחה לספק לנו לא מעט סיפורים מעניינים. הבולט שבהם ביממה האחרונה הוא ההחלטה של סגנית האלופה דנבר לוותר על מגן הפינה הוותיק שלה צ'אמפ ביילי.

ביילי בן ה-35, שנבחר לפרובול 12 פעמים, הגיע לברונקוס מוושינגטון ב-2004 ושיחק במייל היי סיטי לאורך העשור האחרון בהצלחה רבה. בעונה החולפת לעומת זאת, הוא הופיע רק חמש פעמים בשל פציעה ברגלו ובקבוצה הוחלט לוותר על שירותיו לפני הבונוס שהוא היה אמור לקבל, על סך מיליון דולר, ב-15/3. השחרור של ביילי, שהעונה הקרובה הייתה אמורה להיות האחרונה בחוזה שלו, יפנה 10 מיליון דולר בתקרת השכר של דנבר.

* עוד אחד שאומר שלום הוא דווין הסטר. התופס, שנודע בעיקר בשל יכולת החזרת הבעיטות שלו, יעזוב את שיקגו: "הבנתי שהקבוצה רוצה ללכת לכיוון אחר ואני רק יכול להודות לקהל על התמיכה. הם תמיד היו נהדרים אליי, תמיד נאמנים. לא יכולתי לשחק בעיר טובה יותר ועם חברים טובים יותר. בסוף הקריירה, אני רוצה לפרוש כשחקן הברס", אמר הסטר, שבעונה החולפת השווה את שיא הליגה של דיון סנדרס עם החזרת הבעיטה ה-19 שלו לטאצ'דאון. הברס החליטו לשחרר גם את התאקל ההגנתי ג'רמיה ראטליף, שנבחר בעבר ארבע פעמים לפרובול.

* עוד ברשימת העוזבים, קורטלנד פיניגן. מגן הפינה בן ה-30 ייפרד מסנט לואיס, שם שיחק בשנתיים האחרונות לאחר שהגיע מטנסי. פיניגן חתם עם הראמס על חוזה לחמש שנים במקור והוא היה אמור לקבל בעוד שבוע בונוס על סך שלושה מיליון דולר. "סנט לואיס, תודה שאפשרת לי לשחק עבור פרנצ'ייז קלאסי ולמאמן פישר, יש לי רק אהבה כלפיך. תודה לכולם", צייץ פיניגן.

* ויש גם כאלה שנשארים. פיטסבורג האריכה את חוזיהם של הסייפטי טרוי פולמאלו והטייט אנד הית' מילר בשלוש שנים נוספות. פולאמלו יקבל 20 מיליון דולר בתקופה הזו.

* השעייתו של הפרובולר לשעבר ברנדון בראונר קוצרה על ידי הליגה והוא יהיה רשאי לחזור לשחק לאחר שירצה ארבעה משחקי השעייה נוספים בתחילת העונה הבאה. בראונר, שחקן חופשי כרגע, שיחק שמונה משחקים במדי האלופה שבדרך סיאטל בעונה האחרונה, עד שהושעה לשנה על ידי הליגה בגין שימוש בחומרים אסורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully