וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: קרב על הפלייאוף בין פתח תקוה לחיפה

שבועיים לתום העונה הסדירה, הטרופרס מארחים את האנדרדוגס למשחק המסקרן של המחזור (ו', 10:30, רמלה). כוכבי הצפון-רבלס, רחובות-פיונירס, באר שבע-רמת השרון

משחק פוטבול ישראל בין חיפה אנדרדוגס לבין תל אביב סייברס. דליה סלע,
צילום: דליה סלע/דליה סלע

העונה הסדירה של ליגת הפוטבול הישראלית תגיע לסיומה בעוד כשבועיים מה שאומר שלכל משחק יש מעכשיו חשיבות עליונה במיוחד. לא פחות מארבעה משחקים ייערכו בסוף השבוע הקרוב ברחבי הארץ.. בחמישי, רחובות מחכה לפיונירס וכוכבי הצפון ליהודה רבלס, המוליכה שטרם הפסידה. שני המשחקים ייפתחו ב-20:30. בשישי, פתח תקוה מארחת את חיפה ב-10:30 ובשבת (21:00), באר שבע מול רמת השרון.

כוכבי הצפון (6:1) - יהודה רבלס (0:7), חמישי, 20:30, פקיעין

קשה להאמין שהפתעה תצא דווקא מהמשחק הזה בין קבוצת התחתית מהצפון למוליכה מירושלים, שעוד לא הפסידה העונה ונראית מוכנה להסתערות על הפלייאוף. המארחים ינסו להימנע מערב לא נעים, בעוד המורדים צפויים לתת צ'אנס גם למחליפים שלהם. כוכבי הצפון הפגינו לאחרונה חולשה התקפית וינסו לשנות את המצב.

רחובות סילברבקס (7:0) - תל אביב פיונירס (2:5), חמישי, 20:30, רמלה

הסילברבקס ממשיכים לחפש את הניצחון המיוחל, אולם הפיונירס צוברים תאוצה לקראת הפלייאוף ולא רוצים למעוד. המארחת נטולת כל דאגה ואולי זה מה שיעזור לה להפתיע.

פתח תקוה טרופרס (4:2) - חיפה אנדרדוגס (4:3), שישי, 10:30, רמלה

ללא צל של ספק, מדובר במשחק הכי מותח וקריטי של המחזור הקרוב, שישפיע רבות על שאיפות הפלייאוף של שתי הקבוצות. המנצחת תהיה בפנים כמעט בודאות מהמקום החמישי ואילו המפסידה תזדקק לחסדי הקבוצות האחרות בליגה כדי להגיע לפלייאוף. שתי הקבוצות מחזיקות במשחק מסירה מצוין, שמציב את שתיהן בצמרת הליגה בקטגוריה הזו (עם יתרון קל לטרופרס) ולכן, מה שככל הנראה ייקבע את התוצאה זו היכולת של ההגנות ושל משחק הריצה, דברים שיהוו אקס פקטור.

באר שבע בלאק סווארם (5:2) - רמת השרון האמרס (2:5), שבת, 21:00, מיכה רייזר

הפטישים מנסים לחזור אל גל ההצלחות לקראת הפלייאוף בעוד הקבוצה מבירת הנגב מנסה לחלץ קצת מצב רוח טוב לקראת סיום העונה שלה. ההאמרס בתקופה לא טוב וההתקפה שלהם גמגמה לא מעט בחודש החולף. אם ההגנה המקומית תצליח לעמוד בצורה חזקה, אולי המשחק הזה עוד יתפתח לצמוד מן הצפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully