וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיף בחוזה של זנלי: יכול לשחק רק במכבי פתח תקוה

5.3.2014 / 10:51

קשר נבחרת פינלנד לא יוכל לעבור לקבוצה אחרת בישראל. בצל המחאה נגד ההנהלה: התארגנות חדשה לעידוד הקבוצה

one

מכבי פתח תקוה החתימה את הקשר הפיני שלה, ארפן זנלי, על סעיף חריג לפיו הוא לא יוכל לעבור לאף קבוצה אחרת בישראל. מעיון בפרטי ההסכם עם השחקן עולה כי הסעיף הזה נועד לחסום מעבר של השחקן לקבוצה גדולה יותר בישראל בעונה הבאה. זנלי זומן רק השבוע לנבחרת פינלנד, לאחר שגילה גם יכולת טובה בקבוצה מאז שהגיע לישראל. זנלי צפוי להישאר בקבוצה אם לא תרד ליגה.

בינתיים, במועדון נמשכות ההכנות לקראת המשחק מול רמת השרון. במועדון מוטרדים מאוד מהעובדה ששני הקשרים האחוריים של הקבוצה, מרואן קבהא (צהובים) וזיטו (אדום), מורחקים ולא יוכלו ליטול חלק במשחק. ייטב לוזון וקובי רפואה תרגלו את ניצן דמארי וגידי קניוק בקישור האחורי. המגן חגי גולדנברג, שמהווה את אחת האלטרנטיבות למשבת הקישור האחורי, מורחק גם הוא. המשמעות: נאור פסר יחזור לתפקיד המגן הימני, שמוליק מלול לצד השמאלי. "במשחקים מהסוג הזה יש לקבוצות נטיה להסתפק על תיקו, אסור לחשוב על זה בכלל", אמרו בקבוצה. "זה לא המשחק האחרון נגד רמת השרון העונה, אבל משחק שיקבע הרבה לגבי ההמשך. אסור לנו להפסיד משחק בית נוסף". במועדון לא הגישו תלונה רשמית נגד השופט גיא ברגר בעקבות הטענות נגדו לאחר המשחק מול באר שבע. "אין כל טעם להגיש תלונה רשמית, זה בטח לא יעזור לנו", סיכם איציק לוזון.

בעניין אחר: בצל מחאת האוהדים נגד התנהלות הקבוצה, קבוצת אוהדים שהתארגנה לאחרונה החליטה ליזום פעולות לעידוד הקבוצה וזאת חרף ההתנגדות החריפה להנהלה. "מעודדים את הקבוצה, לא את הניהול שלה", הסבירו.


מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

אלי בבייב שחקן הפועל רעננה מול ארפן זנלי שחקן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
זנלי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully