וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סנטנה חתם על חוזה מיינורס בבולטימור

4.3.2014 / 23:31

הסיי יאנג לשעבר ישתכר בין 3 ל-5 מיליון דולר אם ישתלב בסגל המורחב. קינסלר תוקף את טקסס: "הלוואי שיסיימו 162:0"

יוהאן סנטנה שחקן ניו יורק מטס. frank franklin II, AP
כך חולפת תהילת עולם. סנטנה/AP, frank franklin II

יוהאן סנטנה היה פעם המצרך הכי מבוקש בעולם הבייסבול. זוכה הסיי יאנג ב-2004 וב-2006 הגיש בדומיננטיות עד שעבר לניו יורק מטס ב-2007 ומאז נכנע לפציעות ומיעט לשחק. כעת, הוא ייאלץ להילחם על המשך דרכו כמגיש ב-MLB.

סנטנה, שסיים את חוזהו במטס, חתם על חוזה מיינורס בבולטימור אוריולס. משמעות החוזה היא שיקבל שלושה מיליון דולרים אם יצליח להצטרף לסגל הקבוצה המורחב, שימנה 40 שחקנים. מאוחר יותר יצומצם הסגל ל-25, ואם סנטנה ישתחל פנימה הוא ירוויח 5 מיליון דולר. ואם לא? הוא יחפש את התחנה הבאה.

"אני רוצה להודות לאוריולס שנתנו לי את ההזדמנות לחזור למשחק שאותו אני כל כך אוהב", צייץ סנטנה בטוויטר, "אעשה את המיטב כדי לחזור".

איאן קינסלר, שחקן הבסיס השני של דטרויט, נוטר קשות לקבוצתו הקודמת טקסס ריינג'רס. "אני מקווה שהם יסיימו 162:0", אמר קינסלר למגזין ESPN, "יש לי חברים שם, אבל אני מקווה שהם יאבדו את התחתונים שלהם". מאמן הריינג'רס רון וושינגטון היה משועשע מההערות ואמר: "אני מבטיח שלא נסיים 162:0, בואו נהיה מציאותיים, אנחנו לא קבוצה רעה".

הסיבה לכעס של קינסלר היא ה-GM ג'ון דניאלס, אתו היו לו חילוקי דעות בריינג'רס. הוא קרא לו "סליזבול" והאשים אותו בכך שדחק את נולן ריאן, שעמד בראש קבוצת הרכישה של המועדון, החוצה. "אין טעם להגיב. על פי הציטוטים האלה, כנראה שהטרייד שלו היה טוב לכולם".

איאן קינסלר שחקן טקסס ריינג'רס. Ted Warren, AP
לא חם, רותח. קינסלר/AP, Ted Warren

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully