וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מדליית זהב לרותם שור בסבב האירופי בורשה

2.3.2014 / 15:18

הג'ודאית שמתחרה באותה קטגוריית משקל של ירדן ג'רבי ניצחה בארבע קרבות. מינצקר, וילדיקאן ומאריסון סיימו במקום החמישי

הג'ודאיות הישראליות בקטגוריית המשקל של עד 63 קילוגרם ממשיכות לפרוח. הכל התחיל לפני מספר שנים עם אליס שלזינגר שפתחה במסורת, נמשך עם ירדן ג'רבי שזכתה באליפות העולם, והיום (ראשון) רותם שור המשיכה להוכיח שיש לה מה למכור בקטגוריה הזאת.

שור, שבשנה שעברה זכתה במדליית הארד באליפות אירופה עד גיל 20, זכתה היום במדליית הזהב בתחרות הסבב האירופי בורשה שבפולין. בדרך לתואר ניצחה שור בארבע קרבות, אמנם לא מול יריבות מהשורה הראשונה ביבשת, אבל עדיין מדובר בהישג מרשים ביותר לספורטאית הצעירה הזאת.

שור פתחה בניצחון באיפון על יריבה בלארוסית, והמשיכה בניצחון בנקודות על יריבה הולנדית, אחרי שכל אחת מהן השיגה וואזארי ושור הוסיפה יוקו. בחצי הגמר שור גברה בנקודות על סבינה גרצ'אק ההונגריה, אלופת העולם לנוער וסגנית אלופת אירופה עד גיל 21. בקרב על מדליית הזהב התמודדה שור נגד חלימה מוחמד סג'יר הפולניה, לשעבר סגנית אלופת אירופה עד גיל 23, וניצחה אותה באיפון.

רותם שור ג'ודאית ישראלית באליפות ישראל. נמרוד סונדרס
הישג מצוין. רותם שור/נמרוד סונדרס

עוד ג'ודאית שהייתה קרובה למדליה בורשה הייתה נועה מינצקר, שסייהמ חמישית בקטגוריית המשקל של עד 48 ק"ג. היא פתחה בניצחונות על יריבות מגרמניה ורומניה, הפסידה בחצי הגמר לפולניה, והפסידה גם בקרב על מדליית הארד לסוניה ווירת' הגרמניה. שירה חייט הפסידה כבר בקרב הראשון שלה בקטגוריית המשקל של עד 52 ק"ג ליריבה מצרפת.

שתי ישראליות התחרו בקטגוריית המשקל של עד 57 ק"ג. נועה שניר הפסידה בקרב הראשון שלה ליריבה מאיטליה, מעין גרינברג ניצחה בסיבוב הראשון יריבה מפולין והפסידה בסיבוב השני לאוקראינית. ליאור וילדיקאן (עד 70 ק"ג) הפסידה בקרב הראשון שלה ליריבה מפולין, ניצחה בהמשך בסיבוב הראשון של בית הניחומים רוסיה אבל הפסידה בקרב על מדליית הארד להיידי וולרט הגרמניה. באותה קטגוריה, ירדן מאירסון חלקה עם וילדיקאן את המקום החמישי. היא פתחה בניצחון על ג'ודאית מרוסיה, הפסידה בהמשך לגרמניה אבל ניצחה פולניה בסיבוב הראשון של בית הניחומים. בקרב על מדליית הארד היא הפסידה באיפון לקתרינה קליס הפולניה, שהשלימה ניצחונות של שתי ישראליות.


ג'ודו בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • רותם שור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully