וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו לאבן: "שאבו ומשולם אמרו לי שאני יכול להבקיע"

2.3.2014 / 9:04

החלוץ נכנס בדקה ה-90 והחזיר את רמת השרון לחיים עם שער ניצחון: "יש כאן חיבור מצוין". חיים שאבו יעמוד לדין משמעתי

one

ברמת השרון הייתה אתמול (שבת) שמחה אמיתית של חזרה לחיים. הקבוצה ניצחה 0:1 את בני יהודה בקרב בין שתי נועלות הטבלה, הודות לשער ניצחון דרמטי של יוסוף אבו לאבן, שנכנס כמחליף בדקה ה-90. המאמן חיים שאבו אמר בסיום: "חזרנו למאבק. היינו בתקופה קשה שאם לא היינו יוצאים ממנה באחד משני המשחקים נגד בני יהודה או מכבי פתח תקוה היינו מתקשים לצאת מזה והגורל היה נגזר. עכשיו חזרנו לחיים ואנחנו מאמינים שגם בשבוע הבא נגד מכבי פתח תקוה נוכל להמשיך את זה". אגב, שאבו הורחק על ידי השופט לאחר שהטיח בו מספר מילים עם השריקה למחצית ויעמוד לדין משמעתי.

אבו לאבן הוסיף: "מדהים, פשוט מדהים. נכנסתי דקה 90, גם רז משולם וגם חיים שאבו אמרו לי שם מאמינים בי לפני שנכנסתי ואני יכול להבקיע. נפל לי משמיים. לא תודה לאיינוגבה, תודה לחבר'ה שמאמינים וממשיכים להיאבק עד הסוף"..

אבו לאבן הוסיף: "התפקיד שלי בכל משחק לנסות להבקיע. הגעתי למקום שהוא כמו משפחה, כולם עוזרים לכולם ויש חיבור מצויין. השבוע התחלתי אימונים עם אלון מזרחי כדי להשתדרג ולעשות עונה שתוכל לשדרג אותי. זה היה ניצחון חשוב.

על אמיר האדזיץ', אותו החליף, אמר: "מעבר לזה שאני ואמיר חולקים את אותה דירה אנחנו חברים טובים והוא לימד אותי המון. על מקצוענות, תזונה נכונה ועבודה נכונה באימונים. אני מקווה שגם אני אוכל לעזור לו. פ"ת? משחק מאוד חשוב במאבקי התחתית, אנחנו באים לעשות הכל כדי לקחת את הנקודות, כולם יודעים שאנחנו מאמינים שנעשה את זה".

יוסף אבו לאבן שחקן הפועל ניר רמת השרון חוגג שער. ברני ארדוב
מאושר משער הניצחון. אבו לאבן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully