וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפולה מלינה על היחס מהשופטים: "קיפוח בלתי נסבל"

2.3.2014 / 12:27

הקבוצה מהלאומית שלחה מכתב חריף למנכ"ל איגוד השופטים: "קל יותר לשרוק נגד עפולה. התקבלה החלטה להוריד אותנו ליגה"

מאמן הפועל עפולה ירון הוכנבוים. ברני ארדוב
טענות קשות. ירון הוכנבוים, מאמן עפולה/ברני ארדוב

הנהלת הפועל עפולה מהליגה הלאומית שלחה מכתב חריף למנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר, בו היא מלינה על יחס השופטים כלפיה העונה. בעפולה טענו שלאורך כל העונה הם מקופחים על ידי השופטים והשיא הגיע במשחק ביום שישי האחרון מול מכבי הרצליה, בו לטענתם קופחו כאשר שני פנדלים לא נשרקו לזכותם ושער חוקי לטענתם נפסל בטענת נבדל.

במכתב טוענים בעפולה שהתחושה המתקבלת לאורך כל העונה היא שישנה "החלטה" להוריד את הקבוצה ליגה.
נוסח המכתב הגיע לידי וואלה! ספורט, והוא מובא כאן במלואו.

"ידוע לכם בשנים האחרונות הושקעו כספים רבים בענפי הספורט השונים בעפולה ובראשם קבוצת הכדורגל שהעפילה בסיום העונה החולפת לליגה הלאומית לאחר עשרות שנים של ניסיונות עקרים. עם זאת, אנו מבקשים להאיר את עיניכם למצב מתמשך ובלתי נסבל של קיפוח הקבוצה בהחלטות שופטים בחלק גדול ממשחקי הקבוצה מתחילת העונה. מצב שגורם להרגשת אי נוחות בלשון המעטה לאנשי הקבוצה ואוהדיה לכאורה התקבלה ההחלטה "להוריד" את הפועל עפולה ליגה.

"קצרה היריעה מלהזכיר את השריקות השנויות במחלוקת (ויש הרבה כאלה) שנשרקו לרעתנו או שלא נשרקו לטובתנו מתחילת העונה. 37 שערים כבשה הקבוצה ורק אחד מהם מהנקודה הלבנה! הייתכן שעבירה אחת בלבד בוצעה על שחקני הקבוצה ברחבת היריב בכל המשחקים מתחילת העונה? לעבר שחקני הקבוצה נשלפו למעלה מ-65 כרטיסים צהובים, ממוצע של 2.8 למשחק- הכי הרבה בליגה וכן חמישה כרטיסים אדומים. כמו כן חמישה משערי הקבוצה נפסלו בטענת נבדל שחלקם הוכחו בצילומי טלוויזיה כהחלטות שגויות.

"עד כה, מעולם לא נשמע קולנו בעניין, לא בחלופת מכתבים והגשת תלונות לאיגוד השופטים או ההתאחדות לכדורגל. לא עוד! במחזור האחרון זה כבר היה די והותר. במפגש האחרון מול מכבי הרצליה שגה השופט מספר פעמים ובהחלטותיו קיפח את הקבוצה שאיבדה 2 נק' יקרות במאבקי התחתית. 2 פנדלים ברורים שלא נשרקו ושער חוקי שנפסל בטענת נבדל במצב של 1:0 לטובתנו.

"לצערנו, החלטות אלה כאמור מצטרפות לרבות אחרות שהתקבלו במהלך העונה, החלטות ששינו תוצאות וגרמו לנו לאיבוד נקודות יקרות. להרגשתנו נוצר הרושם שלשופטים קל יותר לשרוק נגד שחקני עפולה אך שהמצב הפוך- קולו של השופט לא נשמע. לא נשתוק יותר לנוכח שריקות והחלטות של שופטים כאלה ואחרים שידם קלה על "המשרוקית" במשחקי הקבוצה הצפונית והצנועה.

"רגע לפני משחקי הפלייאוף הרגישים אנו מבקשים בכל לשון של בקשה לשלוח למשחקי הקבוצה אך ורק שופטים וותיקים ומנוסים המכירים את הליגה שינהלו את המשחקים בצורה הוגנת, ללא מורא וחשש. כמו כן מעתה ואילך נצלם את כל משחקי הקבוצה במצלמות וידאו ובכל החלטה שגויה (בתקווה שלא תהיינה כאלה) נפיץ את הצילומים הן להתאחדות לכדורגל והן לכלי התקשורת השונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully