וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הסיינטס שמו תג פרנצ'ייז על ג'ימי גרהאם

1.3.2014 / 14:41

הטייט אנד הנהדר יישאר בניו אורלינס לפחות עוד שנה, קרוליינה תייגה את גרג הארדי, מקלין ממשיך בפילי, פיטה ברייבנס

שחקן ניו אורלינס סיינטס ג'ימי גרהאם. AP
שווה כל סנט. גרהאם/AP

עונת הפוטבול הסתיימה לפני חודש, אבל קבוצות הליגה השונות לא מחכות וחושבות על העתיד. ניו אורלינס סיינטס, שעדיין חולמת על הופעה נוספת בסופרבול ביום מן הימים, החליטה לשים את תג הפרנצ'ייז שלה על אחד מכוכבי הליגה הגדולים ביותר, הטייט אנד ג'ימי גרהאם והוא יישאר בביג איזי לפחות לשנה נוספת.

גרהאם צפוי להרוויח מינימום של 7.04 מיליון דולר, אבל אם הוא יתויג כתופס, שכן הוא משחק בעמדה זו פעמים רבות, הסכום עשוי להגיע גם ל-12.3 מיליון. בארבע העונות שלו עם הקדושים, גרהאם רשם 301 תפיסות, 3,863 יארדים ו-41 טאצ'דאונים ובעונה החולפת הוא הוביל את הליגה כולה עם 16 טאצ'דאונים.

* עוד שחקן שזכה לתג פרנצ'ייז הוא הפרובולר של קרוליינה, גרג הארדי. האנד ההגנתי ירוויח בעונה הקרובה כ-12.5 מיליון דולר. "זה מגניב, אני שמח מאוד מכך", הוא אמר. הארדי הוא רק השחקן החמישי בתולדות הפנת'רס שזוכה לתג הפרנצ'ייז.

* התופס ג'רמי מקלין יישאר בפילדלפיה, לאחר שחתם לעונה אחת. הוא צפוי להרוויח שישה מיליון דולר, מתוכם 3.5 מובטחים וככל הנראה מדובר עבור השחקן בן ה-26 כנקודת פתיחה לקראת דיונים על חוזה ארוך טווח: "זה העניין. אני לא חושב שמדובר על הסכם לשנה אחת באמת", הוא אמר. מקלין לא שיחק לכל אורך העונה שעברה בשל קרע ברצועה. יש לו 258 תפיסות ו-26 טאצ'דאונים בארבע עונות בליגה.

* ולסיום, חדשות טובות גם לאוהדי הרייבנס. דניס פיטה, הטייט אנד המצוין של העורבים, סגר על חוזה לחמש שנים תמורת 32 מיליון דולר בקבוצה. ב-2012 פיטה רשם 61 תפיסות, 669 יארדים ושבעה טאצ'דאונים, כולם שיאי קריירה. הוא היה פצוע לאורך רוב העונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully