וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "זה משחק של להיות או לחדול"

28.2.2014 / 11:15

האדומים מהכרמל מתכוננים למפגש החשוב עם בני סכנין ביום שני. עובד המועדון שנחשד בפרשת הגניבות, עזב מיוזמתו

one

בהפועל חיפה ממשיכים בהכנות למשחק נגד בני סכנין ביום שני. הפסד יחסל סופית את הסיכויים של הקבוצה להעפיל לפלייאוף העליון, בעוד ניצחון יצמק את הפער מהיריבה לשלוש נקודות בלבד ויביא לכך ששני המחזורים האחרונים של העונה הסדירה יהיו מותחים במיוחד. בחיפה ציינו שהאווירה בקרב השחקנים טובה מאוד. המאמן שלומי דורה עדיין לא החליט על הרכב, אך נראה שהוא צפוי לתת קרדיט לאותם שחקנים שפתחו ב-2:2 נגד מכבי תל אביב. "זה משחק של להיות או לחדול", אמר שחקן בקבוצה, "גם אם לא נעפיל לפלייאוף העליון, ניצחון יהיה חשוב כדי להתרחק סופית מהתחתית".

בינתיים עובד המועדון שנחשד בפרשת הגניבות החליט לעזוב את המועדון מיוזמתו. גורמים בקבוצה טוענים שהוא עוזב לא בגלל הפרשה, אלא בשל העובדה שהוא התבקש לתת שעות נוספות על אלו שעבד ולא היה יכול. בחיפה טוענים שלא פיטרו את העובד אלא שהוא החליט לעזוב.

כזכור, אותו עובד היה אמור לעבור בדיקה במכונת אמת אך לא ניגש אליה בסופו של דבר כאשר החשד נפל בינו לבין אחד משחקני הקבוצה. אותו שחקן עבר בדיקת פוליגרף באופן עצמאי ויצא דובר אמת, אך בקבוצה טענו שהם מצפים ממנו לעבור בדיקה במכון פרטי שלהם. אגב, גורמים במועדון אמרו שיואב כץ מנסה למצוא דרך להשתחרר מהשחקן, דבר שנתקל בחוסר הבנה של לא מעט שחקנים בקבוצה שטוענים שלא ברור מדוע צריך לשחרר את השחקן לפני סוף העונה אם הוא יצא דובר אמת בבדיקה ולא עבר עבירת משמעת במהלך העונה כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully