וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מויאל: "מרגיש פנטסטי בשריף. רוצה לזכות בדאבל"

28.2.2014 / 17:17

אחרי שנבחר לקשר המצטיין של הקבוצה ובלט בליגה האירופית, מויאל חוזר לליגה מהפגרה: "כבר מכוונים למוקדמות ליגת האלופות, אני נמצא בקבוצה איכותית"

קובי מויאל הוא אחד השגרירים הפחות מדוברים העונה. בשנת הבכורה שלו מעבר לים, קשר בית"ר ירושלים לשעבר עושה חיל בשריף טירספול המולדבית. אוהדי שריף בחרו בו כקשר המצטיין של הקבוצה וגם בשלב הבתים בליגה האירופית היו לו הופעות מצוינות שאמנם לא הספיקו כדי לעבור לשלב הבא, אבל סידרו לו את ממוצע הציונים הגבוה ביותר מבין חבריו. היום (שישי) תשוב הליגה מפגרת חורף בת חודשיים. רגע לפני החזרה, מויאל מספר לוואלה! ספורט על המירוץ לתארים והתכניות להמשך.

"הייתה פגרה ארוכה מאוד", פותח מויאל. "יצאנו לשני מחנות אימון בטורקיה. הראשון כלל רק אימונים ומשחק אימון אחד, חזרנו למולדובה ואז שוב יצאנו לטורקיה למחנה שכלל חמישה משחקים בשבועיים וחצי. היו מחנות טובים עם הרבה אימונים, נהניתי והשתפרתי ובטח שזה עדיף מהקור של טירספול. עכשיו חוזרים לסיבוב אחרון בליגה, אנחנו מובילים את הטבלה ב-11 נקודות וכמובן רוצים לקחת אליפות וגם את הגביע".

מויאל מסביר איך שומרים בקבוצה על מתח כשסיפור האליפות נראה סגור: "מבחינתנו אנחנו כבר מכוונים למוקדמות ליגת האלופות. הפגרה בארץ ארוכה, אבל אצלנו היא כמה שבועות. מסיימים את הליגה במאי ומיד אחר כך חוזרים להתאמן לקראת הליגה והמשחקים באירופה, אז אנחנו צריכים להיות מוכנים כבר מעכשיו. אנחנו רוצים להגדיל את הפער ויש את הגביע שאנחנו הולכים עליו חזק. שריף רגילה לזכות בתארים, אבל דאבל לא היה כאן בשנים האחרונות".

קובי מויאל שחקן שריף טירספול. מתוך חשבון הטוויטר של שריף טירספול, צילום מסך
תואר אחד כבר יש לו. מויאל/צילום מסך, מתוך חשבון הטוויטר של שריף טירספול

על המשחקים בשלב הבתים בליגה האירופית סיפור השחקן: "חוויה מדהימה, היו לנו משחקים ממש טובים. הפסדנו אך ורק לטוטנהאם: 2:1 בלונדון ו-2:0 בבית ולא היינו נחותים מולם. הייתה חוויה אדירה לשחק מול שחקנים יקרים מאוד ואיכותיים מאוד. זה חישל את הקבוצה וגם אותי באופן אישי ובשנה הבאה אני רוצה שנעשה צעד יותר גדול. למשל להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות".

מויאל נהנה מכל רגע בשריף: "זו שנה ראשונה בחו"ל ואני מרגיש ממש פנטסטי. נבחרתי על ידי האוהדים לקשר המצטיין של העונה וזו מחמאה גדולה. היה חשוב לי לקבל עוד תואר בליגה המקומית ולזכות להערכה ולתמיכה של הקהל. אני מסמן לעצמי כל הזמן מטרות ולא נח לרגע. המטרה הבאה? להצליח עם הקבוצה באירופה ולהמשיך להתקדם וכמובן להגיע לנבחרת ישראל. אני מאמין שהכול יקרה. זה עניין של זמן.

"לרגע אני לא מתחרט שהגעתי למולדובה. אני לא רואה כל יום שחקנים שמשחקים במסגרת אירופאית ובקבוצה טובה. אנחנו קבוצה איכותית. נכון שאנחנו חזקים וגדולים על הליגה, אבל גם בליגות אחרות היינו זוכים באליפויות. עד עכשיו המצב רוח והיכולת בסדר גמור. אני רק מקווה שהכל ימשיך ככה".

קובי מויאל, שחקן שריף טירספול, לפני אריק לאמלה, שחקן טוטנהאם. Ian Walton, GettyImages
חוויה מדהימה. מויאל מול אריק לאמלה מטוטנהאם/GettyImages, Ian Walton

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully