וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לשחקנים: "מכלום אפשר להסתבך בתחתית"

28.2.2014 / 12:07

מאמן בית"ר הזהיר לקראת מ.ס. אשדוד וצפוי לפתוח עם שלושה קשרים אחוריים. מרציאנו: "נמשיך לנסות להגיע לפלייאוף העליון"

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* משחקים בליגה הראשונה: 51. בית"ר ירושלים מובילה 13:26 בניצחונות ועוד 12 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשבית"ר מארחת: היא מובילה 3:14 בניצחונות ועוד חמישה משחקים לא הוכרעו.

* בית"ר ירושלים לא ניצחה את אשדוד בארבעת המשחקים האחרונים ביניהן (שני ניצחונות לאשדוד ושתי תוצאות תיקו).

* שמונה שנים (וחודש) חלפו מאז הניצחון האחרון של אשדוד על בית"ר ירושלים בחוץ. זה קרה במחזור ה-20 של עונת 05/06 ופנדל של שי הולצמן סידר לאשדודים את הניצחון.

* בחמשת משחקי הבית האחרונים – כולם תחת רוני לוי – בית"ר ירושלים כבשה ארבע פעמים בלבד, כשבשני המשחקים האחרונים בסדרה הזו היא הבקיעה רק באמצעות פנדל של ברוכיאן.

נתונים: דריבליסט

רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
בחמשת משחקי הבית האחרונים – כולם תחת רוני לוי – בית"ר ירושלים כבשה ארבע פעמים בלבד, כשבשני המשחקים האחרונים בסדרה הזו היא הבקיעה רק באמצעות פנדל של ברוכיאן/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק בטדי נגד מ.ס. אשדוד. רוני לוי חושש כי ייתכן וחלק מהשחקנים אינם מבינים כי הקבוצה יכולה עדיין להסתבך בתחתית, ובאימון אתמול בטדי אמר להם: "כולם חושבים על גביע וזה דבר חיובי, אבל לפני זה אנחנו צריכים להבטיח את ההישארות שלנו. מכלום אפשר להסתבך בתחתית ולהיכנס ללחץ מיותר. אם לא נבוא בגישה נכונה לאשדוד, יהיה לנו קשה מאוד".

בנוגע להרכב, המאמן חזר לתרגל שלושה קשרים אחוריים כאשר אופיר קריאף צפוי לפתוח לצידם של ג'ונתן וילה ופאבלו ברנדאן. אבירם ברוכיאן שהיה חולה בימים האחרונים ונראה חלש פיזית אתמול באימון יפתח על הספסל כאשר בריאן ז'ונס תורגל בכנף ימין, אך גם סינטאיהו סלליך נמצא בתמונת ההרכב. שלומי אזולאי צפוי לפתוח כחלוץ בודד.

פאבלו ברנדאן אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים לנצח את המשחק והיכולת פחות משנה. אנחנו לא רוצים להסתבך בתחתית ואנחנו חייבים עכשיו את הנקודות כדי להגיע למשחק הגביע רגועים ורחוקים מהמאבקים למטה". כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בית"ר הביעה התעניינות בקשר הפועל תל אביב, רועי גורדנה. הקשר מסיים חוזה בהפועל תל אביב בתום העונה ובבית"ר הבינו כי ירצה להצטרף למועדון. במקרה כזה, הפועל תל אביב צפויה לקבל על הקשר מעל מיליון שקל דמי השבחה. בית"ר גם בדקה עלויות עם רעננה לגבי אנתוני נווקאמה, אך כרגע הדרישות של רעננה ונציגי השחקן גבוהות והצדדים קבעו לשוחח לקראת סוף העונה.

שחקן בית"ר ירושלים פאבלו ברנדאן. מגד גוזני
"אנחנו לא רוצים להסתבך בתחתית ואנחנו חייבים עכשיו את הנקודות כדי להגיע למשחק הגביע רגועים ורחוקים מהמאבקים למטה". פאבלו ברנדאן/מגד גוזני

מפתחות והכנות: מ.ס. אשדוד

באשדוד עברו שבוע מתוח לאחר ההפסד הביתי 2:1 לרעננה ופספוס ההזדמנות להתקרב משמעותית לפלייאוף העליון. האסיפה הקשה שערך ניר קלינגר עם השחקנים עשתה את שלה ונראה כי השחקנים יגיעו דרוכים מאוד מחר לטדי במטרה לנצח ולהישאר בתמונת הסיכויים לשישייה הראשונה.

השוער אופיר מרציאנו התייחס למשחק, ואמר: "כל עוד יש סיכוי, אנחנו תמיד נאמין ונעשה את הטוב ביותר כדי להיות בפלייאוף העליון. יש לנו משימה לא פשוטה בטדי ואנחנו נוסעים כדי לעשות שם תוצאה טובה". על ההפסד לרעננה אמר השוער: "זה לא כיף להפסיד בבית בפעם הראשונה העונה והיה קצת קשה, אבל יש לנו עוד שלושה משחקים עד סיום הליגה הסדירה ומול בית"ר זו משימה חשובה עבורנו".

על הזימון המחודש לנבחרת אמר: "אני מאוד גאה ושמח על כך שזימנו אותי ואני מקווה לקחת את זה למקום חיובי ורוצה להיות חלק מהקמפיין הקרוב. אני מאמין בעצמי ואעשה את הטוב ביותר עבור הנבחרת והגאווה הכי גדולה עבורי זה לייצג את אשדוד".

שוער מ.ס אשדוד אופיר מרציאנו. קובי אליהו
"זה לא כיף להפסיד בבית בפעם הראשונה העונה והיה קצת קשה, אבל יש לנו עוד שלושה משחקים עד סיום הליגה הסדירה ומול בית"ר זו משימה חשובה עבורנו". אופיר מרציאנו/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: שלומי אזולאי

החלוץ לא מתלהב לחזור לחיפה בעונה הבאה, אבל על מנת שבית"ר תרצה אותו, הוא חייב להפיק מעצמו יותר, הן מבחינת מספרים והן מבחינת ההשפעה על הקבוצה. אזולאי עדיין לא הביא לבית"ר ערך מוסף ובשבת הוא חוזר להרכב וינסה להוכיח אחרת.

מ.ס. אשדוד: בנצי מושל

הגנת בית"ר ירושלים התייצבה, אך היא מתקשה מול שחקני התקפה מהירים. בסיבוב הקודם מושל ייצר לא מעט מצבים ליד שער בית"ר, ואם הוא לא יחשוש מטדי מחר, הוא יכול להיות האיש המרכזי של אשדוד ולהחזיר אותה לתמונת הסיכויים של הפלייאוף העליון.

שחקן בית"ר ירושלים שלומי אזולאי חוגג. ברני ארדוב
עדיין לא הביא לבית"ר ערך מוסף. שלומי אזולאי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, דושאן מאטוביץ', ג'ונתן וילה, פאבלו ברנדאן, אופיר קריאף, בריאן ז'ונס (סינטאיהו סלליך), דני פרדה, שלומי אזולאי.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, מיכאל סירושטן, אלכסנדר דוידוב, רועי בקל, גדי קינדה, בנצי מושל, ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully