וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-ק"ש: טועמה צפוי לפתוח, עאבד בספק

הקשר הוותיק יועדף על פני עבדורחימי, המוזמן הטרי לנבחרת היה חולה לאורך השבוע. בן שמעון: "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה"

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 17. קרית שמונה מובילה 4:6 בניצחונות ועוד 7 משחקים נגמרו בתיקו.

* הפועל תל אביב ניצחה רק פעם אחת ב-7 המשחקים בהם היא אירחה את קרית שמונה. השישה האחרים מתחלקים שווה בשווה בין תוצאות תיקו לבין ניצחונות של האורחים.

* ניצחון הבית היחיד של הפועל ת"א על קרית שמונה היה ב-3.5.2008 – 0:2 משערים של ברוך דגו ושלומי ארבייטמן.

* קרית שמונה לא ספגה בשלושה משחקים ברציפות ולא הפסידה בחוץ כבר חודשיים.


* ב-2014 הפועל תל אביב מעט טובה יותר מקרית שמונה: עם 16 נקודות לעומת 14 של הקבוצה מהצפון. מצד שני, קרית שמונה עם שלושה ניצחונות רצופים, כשהאדומים השיגו בשלושת המשחקים האחרונים רק נקודה.




נתונים: דריבליסט

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
קרית שמונה אוהבת לפגוש את הפועל תל אביב בבלומפילד. ברק בכר בעונה שעברה/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

אחרי שצברה נקודה בלבד בשלושת המשחקים האחרונים, הפועל תל אביב נחושה לחזור למסלול הניצחונות. האדומים יודעים היטב שהפסד נוסף יניב הרבה לחץ לקראת שני המשחקים האחרונים של העונה הסדירה (אשדוד בחוץ, דרבי בבית), ירחיק את הקבוצה בצורה משמעותית מהמאבק על מקום באירופה ויסכן את המיקום שלה בפלייאוף העליון. "אם אנחנו רוצים להתכונן לדרבי בראש שקט אנחנו חייבים ניצחון מחר", אמר אחד מהשחקנים, "אנחנו חייבים לשים את המשחקים האחרונים מאוחר ולחזור ליכולת שהביאה חמישה ניצחונות ברציפות".

בהפועל יודעים שהמשימה לא תהיה קלה כלל, גם בגלל היריבה החזקה וגם לאור העובדה שאוראל דגני מורחק והקבוצה תעלה ללא בלם טבעי. מי שצפוי לתפוס את המקום במרכז ההגנה הוא יגאל אנטבי הוותיק, כשבנוסף, בריאן חרסיסיץ' יחזור להרכב על חשבונו של לוקאס סאשה המוצהב. מלבד שני השינויים הכפויים הללו, רן בן שמעון שוקל שני שינויים נוספים: ליאור לוי במקום אברהם צ'קול וסלים טועמה על חשבון בסארט עבדורחימי.

עדיין לא ברור אם לוי יכול לשחק 90 דקות ונראה שרק מחר בן שמעון יחליט סופית לגבי איוש עמדת המגן הימני. בכל הנוגע לטועמה – הקשר הוותיק הציג יכולת טובה מאוד כשנכנס כמחליף במשחקים האחרונים, ואילו עבדורחימי לא הרשים ונראה מפוזר. לפיכך כרגע נראה שסיכוייו של טועמה לפתוח, גבוהים מאלו של הקרואטי, כשאחת המשימות שלו תהיה לסייע לחרסיסיץ' ולשי אבוטבול בניהול המשחק במרכש המגרש. "זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה", דרבן בן שמעון את חניכיו באסיפה לאחר האימון, "קרית שמונה קבוצה סופר איכותית ואם לא נגיע מרוכזים, נשלם על כל טעות".

הפועל תל אביב תמכור כרטיסים לשער 8 במחיר אחיד של 50 שקלים. בקבוצה מקווים למשוך כמות גדולה של צופים לאור שעת המשחק המוקדמת ומזג האוויר הנוח.

סלים טועמה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
הציג יכולת טובה במשחקים בהם נכנס כמחליף. טועמה/קובי אליהו

מפתחות והכנות: עירוני קרית שמונה

בקרית שמונה מודעים לחשיבות המשחק במסגרת המאבק על אירופה ולכך שהפסד יוריד את הקבוצה למקום הרביעי אם מכבי חיפה לא תפסיד להפועל עכו. "ניצחון שלנו יפתח פער משמעותי מהפועל תל אביב במאבק על אירופה", אמר שחקן בקבוצה, "זה משחק מאוד חשוב עבורנו מול קבוצה עם הסגל אולי הכי טוב בליגה ונעשה הכול כדי לחזור עם נקודות".

מי שנמצא בספק למשחק מחר הוא המוזמן הטרי לנבחרת ישראל, אחמד עאבד. החלוץ לא התאמן באופן סדיר השבוע וגם כשחזר אתמול לאימונים, הוא לא היה כשיר לחלוטין. עאבד סובל מחום וחולשה ורק מחר יתברר האם הוא כשיר למשחק. בצוות המקצועי והרפואי מעריכים שבסופו של דבר הוא יוכל לפתוח בהרכב ובמידת הצורך יוחלף אם יחוש ברע. גם השחקן עצמו מעוניין מאוד לפתוח כדי להוכיח לכולם שהזימון שלו לנבחרת אכן היה מוצדק.

מי שכן יהיה כשיר הוא דויד מנגה שבעצמו היה חולה השבוע. מנגה יפתח על חשבונו של רוג'רס קולה, במה שיהיה השינוי היחיד בהרכב לעומת זה שפתח נגד בית"ר ירושלים במחזור הקודם.

בתוך כך, במועדון ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בין מכבי חיפה לשחר הירש. אם בסופו של דבר העסקה תתפוצץ, קרית שמונה תפנה להפועל חיפה באופן רשמי.

חלוץ עירוני קרית שמונה אחמד עאבד. אדריאן הרבשטיין
לא התאמן בצורה סדירה השבוע. עאבד/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: עומר דמארי

מלך שערי הליגה לא כבש במשחק אחד, ועם או בלי קשר, הפועל תל אביב כבר נכנסה למיני פאניקה. אם האדומים רוצים ניצחון מחר, אם צריכים שדמארי יחזור לחגוג וימשיך בכושר ההבקעה הפנטסטי שלו העונה.

עירוני קרית שמונה: מתן אוחיון

הבלם שהגיע במהלך העונה בגלל הפציעה של שיר צדק, הצליח לבסס את מקומו בהרכב ולהדיח את קפטן הקבוצה מההרכב גם אחרי שהוא חזר. מול עומר דמארי והחלק ההתקפי המסוכן של הפועל תל אביב, אוחיון שיודע שצדק ודין מימוני נושפים בעורפו, יצטרך להציג עוד משחק טוב כפי שהוא עושה לאורך רוב העונה ולהוכיח שוב שמקומו בהרכב.

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: דני עמוס, אברהם צ'קול (ליאור לוי), ברנקו איליץ', יגאל אנטבי, שמעון הרוש, בריאן חרסיסיץ', שי אבוטבול, סלים טועמה (בסארט עבדורחימי),גילי ורמוט, ישראל זגורי, עומר דמארי.

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, מתן אוחיון, חן דילמוני, וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה, רועי קהת, אופיר מזרחי, אחמד עאבד (רוג'רס קולה), דויד מנגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully