וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל רמת השרון: "זה קרב על עונה שלמה"

הזהובים מקבלים בחזרה את עגייב, בורלא ימשיך בהרכב, קין וצעירי בספק. ביריבה יודעים: "הפסד, והאוטבוס ללאומית יצא"

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 7. רמת השרון מובילה 2:3 בניצחונות ועוד 2 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשבני יהודה מארחת היא ניצחה פעם אחת (בעונה שעברה) וסיימה עוד פעמיים בתיקו מול החבר'ה ממורשה.

* אחרי שרשמה 14 משחקים ללא ניצחון, עכשיו בני יהודה כבר עם 6 משחקים ללא הפסד.

* אם בני יהודה תנצח, יהיו לה לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים. בפעם הקודמת שזה קרה לה גם היה מעורב משחק בית מול רמת השרון (מחזורים 35 ו-36 של העונה הקודמת).

* בני יהודה ניצחה רק אחד מ-10 המשחקים בהם זיו אדלר שפט אותה (בסכנין – בסוף עונת 2011-12).

* רמת השרון עם 5 הפסדים רצופים אבל אין מה להתרגש: את העונה הזו היא פתחה עם 7 כאלה.

נתונים: דריבליסט

השופט זיו אדלר. ברני ארדוב
לא מאיר פנים לבני יהודה בדרך כלל. אדלר/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני יהודה:

בני יהודה יודעת שניצחון על רמת השרון יכול להקפיץ אותה מעל הקו האדום ולסבך עוד יותר את הקבוצות שמעליה בטבלה. "זה לא קרב על שש נקודות, זה קרב על העונה מחר", אמר אחד השחקנים. "אנחנו חייבים את הניצחון הזה. כל נקודה קובעת אם נישאר בליגה או לא ומול רמת השרון שום דבר פרט לניצחון לא יספק אותנו".

הקבוצה של יוסי אבוקסיס מגיעה עם לא מעט ביטחון אחרי הניצחון החשוב על הפועל עכו בשבת ומחזיקה ברצף של שישה משחקים ללא הפסד. למרות שהשבוע לירוי צעירי תורגל בהרכב, הקשר עדיין פצוע ומקומו בסגל נמצא בספק. אביעד בורלא ימשיך לקבל את הקרדיט במרכז המגרש. שינוי אחד מסתמן בהרכב של אבוקסיס מזה שפתח מול עכו: אמיר עגייב שנעדר מול עכו בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים יחזור על חשבונו של חן עזריאל בחלק הקדמי. בנוסף, עדיין לא ברור מצבו של ג'יימס קין שסובל ממתיחה והוא עשוי לחזור לסגל הקבוצה מחר.

הפועל ניר רמת השרון:

המאמן חיים שאבו ערך השבוע שיחות עם מספר שחקנים בכירים על מנת לנסות ולשמור על האמונה כי הקבוצה יכולה להישאר בליגה. ההפסדים האחרונים הוציאו ללא מעט שחקנים את הרוח מהמפרשים והמאמן חושש שיאבדו אמונה ולכן מנסה להשאיר אותם דרוכים. אחד השחקנים אמר היום: "נהיה חייבים לא להפסיד בשבת בכדי להישאר בתמונה. אם נפסיד לבני יהודה, אפשר להגיד שהאוטובוס ללאומית יצא". בנוגע להרכב, המאמן מתכנן מספר שינויים. אבי סטרול צפוי לחזור למרכז ההגנה לאחר שהחלים ממחלה ופציעה. כמו כן מחמוד אזברגה צפוי להצטרף לקישור אחורי מעובה שיכלול שלושה שחקנים.

אמיר עגייב שחקן בני יהודה חוגג. קובי אליהו
תוספת חשובה. אמיר עגייב/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בני יהודה: אמיר עגייב

למרות שגם בלעדיו ניצחו הזהובים בשבוע שעבר את הפועל עכו, אמיר עגייב נחשב ללא ספק לשחקן המפתח מאז שיוסי אבוקסיס התמנה לתפקיד המאמן. משחק טוב של עגייב נגד רמת השרון, ובני יהודה תגדיל את הסיכויים שלה לקחת נקודות בבלומפילד.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן

בפעם המי יודע כמה. מקצועית, בני יהודה משחקת כמו קבוצה של פלייאוף עליון - תוקפת, יוזמת ולא מפסיקה לאיים על השער. ללא יום גדול של ניצן, רמת השרון תתקשה להוציא אפילו נקודה בבלומפילד.

שוער הפועל ניר רמת השרון, איתמר ניצן. קובי אליהו
חייב להציג יום גדול. ניצן/קובי אליהו

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, אמיליאנו פוסקו, רפי דהן, אביעד בורלא, ליאם ווקר, עוז ראלי, אמיר עגייב, אוהד קדוסי.

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, אבי סטרול, ריף פרץ, אורי שיטרית, תום מנשרוב, מוחמד אזברגה, בן רייכרט, בן בן יאיר, קני סייף (יוסי שבחון), אמיר האדזיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully