וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "קבוצות לומדות אותנו. יהיה יותר קשה"

28.2.2014 / 11:24

בוזגלו מתכונן למכבי פתח תקוה (ש’, 17:45, ספ’ 1): ”הכדורגל שלנו מוכיח את עצמו מדי שבת”. זיטו שוב בהרכב במקום קבהא

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 74. הפועל באר שבע מובילה 21:27 בניצחונות ועוד 26 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשמכבי פתח תקוה מארחת היא מובילה 10:12 בניצחונות ו-16 משחקים לא הוכרעו.

* להפועל באר שבע שלושה ניצחונות רצופים על מכבי פתח תקוה.

* הניצחון האחרון של מכבי פתח תקוה על באר שבע בבית היה בספטמבר 2009 – 0:3 מצמד של טל בן חיים ועוד שער של עומר בוקסנבוים.

* זה המשחק ה-11 של הסיבוב השני ובכל ה-10 הקודמים באר שבע הבקיעה לפחות פעם אחת.

* הכובש המוביל של אלישע לוי מול מכבי פתח תקוה הוא דווקא תומר סוויסה, שלא מרבה לקבל דקות העונה אבל חזר לעניינים עם שער בשבוע שעבר.

נתונים: דריבליסט

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הכובש המוביל של אלישע לוי מול מכבי פתח תקוה הוא דווקא תומר סוויסה, שלא מרבה לקבל דקות העונה אבל חזר לעניינים עם שער בשבוע שעבר/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: מכבי פתח תקוה

בעקבות הניצחון של בני יהודה בשבוע שעבר, ייטב לוזון וקובי רפואה יודעים שהם עדיין לא באמת ברחו מהקו האדום. בשבוע הבא תארח הקבוצה את רמת השרון לאחד ממשחקי העונה של התחתית, והקבוצה שתחסר את חגי גולדנברג ומרואן קבהא במשחק הגורלי חייבת להוציא מחר לפחות נקודה מהקבוצה של אלישע לוי כדי לא להגיע לחוצה.

לוזון ורפואה לא מתכוונים לשנות את ההרכב. ההתלבטות היחידה של המאמן הייתה בין מרואן קבהא לזיטו, אבל בעקבות הניצחון והעובדה שקבהא מורחק בשבוע הבא, השניים מעדיפים לשמור על ההרכב המנצח והקשר מחוף השנהב יפתח. בקבוצה מרוצים מהיכולת של נאור פסר בצד השמאלי ולכן שמוליק מלול יפתח שוב על הספסל, כשחגי גולדנברג ימשיך בצד ימין. בשבוע הבא פסר צפוי לחזור לצד ימין, ומלול להרכב. היכולת של ארפן זנלי הפיני תשאיר אותו כמובן ב-11, כשבקבוצה מזהים גם שיפור אצל לוקה רוטקוביץ', שמתחיל לחזור לכושר משחק.

"הניצחון בסכנין חשוב, אבל יש עוד דרך ארוכה כדי להישאר בליגה ועדיין לא עשינו את זה", היה המסר העיקרי שהעביר צוות המאמנים באימונים השבוע.

זיטו שחקן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
שומרים על ההרכב המנצח. זיטו/מגד גוזני

מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

לראשונה מזה זמן רב, לרשות אלישע לוי יעמוד סגל מלא פרט לשחקן אחד - אופיר דוידזאדה הפצוע. גל אראל יחזור מהרחקה וככל הנראה יפתח בהרכב על חשבון לוטם זינו, וגם הבלם טומיסלב פאיוביץ' צפוי להיכלל בסגל וייתכן שיקבל שיקבל מעט דקות כדי לחזור לכושר משחק. את מקומו של דוידזאדה שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ימלא גם הפעם בן תורג'מן.

אלישע לוי לא ערך אסיפה ארוכה בעקבות הניצחון ברמת השרון, אבל ביקש מהשחקנים לשמור על אותו קו ועל אותה רמת דריכות לקראת המשחק הקרוב בפתח תקוה. במועדון מעריכים שבין 3,000 ל-4,000 אוהדים ילוו את הקבוצה למשחק, כשהיציע שבו יתמקמו יכלול 5,000 מקומות. אוהדי הקבוצה זועמים מאז פרסום מחירי הכרטיסים למשחק – 99 שקלים כולל עמלה למבוגר, 50 לשאר הסקטורים. "זאת פשוט גניבה. פתח תקוה ניצלה את המצב שלנו. בעונה שעברה הם לא היו גובים יותר מ-80 שקל לכרטיס", אמר אחד מהם. במחזור הבא תארח הקבוצה את הפועל חיפה, ופאיוביץ' עשוי לחזור ל-11.

הקשר מאור בוזגלו התייחס למשחק כשאמר: "המשחקים הקרובים הופכים להיות קשים יותר והקבוצות לומדות אותנו ויודעות את היתרונות והחסרונות שלנו והיום אנחנו צריכים להביא דברים מהבית וזה יהיה לנו הרבה יותר קשה. אין משחקים קלים ואנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, לבוא בגישה חיובית עם הרבה רצון מוטיבציה והתלהבות. הכדורגל שלנו מוכיח את עצמו מדי שבת. אני מקווה שהמשחק יתפתח לכיוון שלנו והקהל יהיה מאחורינו".

הקשר לוטם זינו יוזמן בקרוב לפגישה נוספת על מנת לסגור את פרטי החוזה שלו. "חלומם של הרבה שחקנים לשחק באירופה, אבל בכנות אני אומר: חלומי הגדול ביותר הוא להיות באירופה עם הפועל באר שבע, ולא בלעדיה. אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד, אבל אני מקווה בהחלט להישאר בבאר שבע לאורך כל הקריירה", אמר בראיון לאתר הרשמי. המגעים עם וויליאם סוארס יחודשו מיד עם ההכנות לעונה הבאה. פגישה צפויה בקרוב עם נציגי גליינור פלט. המגעים עם אלישע לוי יתחילו מיד עם תום המאבק על האליפות.

מאור בוזגלו, הפועל באר שבע. קובי אליהו
"אין משחקים קלים ואנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, לבוא בגישה חיובית עם הרבה רצון מוטיבציה והתלהבות". מאור בוזגלו/קובי אליהו

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: פדרו גלבאן

אחרי ירידה מסוימת בכושרו בשבועות האחרונים וביקורת שספג על משחק ההגנה שלו, הלחץ מגלבאן ירד. מכבי פתח תקוה של העונה הנוכחית אמורה לקום או ליפול על הקשר הארגנטינאי שלה, שלצד נתונים בעייתיים על חילוצי כדור, הוא מסוגל לסיים משחק בהברקה אחת. לוזון ורפואה מנסים לשלב העונה כדורגל יפה לצד מסע ההישרדות שלהם. לגלבאן יש את התכונות המתאימות כדי לספק להם עונה שתסתיים מעט לפני מחזור הסיום.

הפועל באר שבע: בן אלגרבלי

פציעת פאיוביץ' יצרה כאב ראש לא קטן לאלישע לוי, שחשש מאוד שהקבוצה שלו עומדת להתרסק. ואז הגיע משחק העונה, וטעות של אלגרבלי שגמרה את המשחק, וכולם היו בטוחים שהעונה נגמרה. אבל הבלם הצעיר, מעט בזכות אליניב ברדה ומאור בוזגלו והרבה בזכות עצמו, הוכיח שבבאר שבע של העונה כל מטאטא יורה, ואף מחליף לא יכול להרוס עונה גדולה. מחר נגד מכבי פתח תקוה הוא יעמוד למבחן קשה פחות, אבל לא פחות חשוב.

פדרו גלבאן, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הלחץ ממנו ירד. פדרו גלבאן/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, חגי גולדנברג, איבן הרצג, תומר אלבז, נאור פסר, זיטו, גידי קניוק, ארפן זנלי, פדרו גלבאן, לידור כהן, לוקה רוטקוביץ'.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בן אלגרבלי, וויליאם סוארס, בן תורג'מן, דויד הובר, גל אראל (לוטם זינו), מאור בוזגלו, אליניב ברדה, דובב גבאי (תומר סוויסה), גליינור פלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully