וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארויו: "יש רגשות מעורבים. לא הכול יעבור דרכי"

27.2.2014 / 12:52

שחקן גלאטסראיי מתכונן לקרב מול האקסית מכבי תל אביב (21:45, ישיר בוואלה! ספורט). סמית' אמור לעבור ניתוח בברכיו

שחקן גלאטסראיי, קרלוס ארויו. GettyImages
"הולך להיות מאבק ראש בראש מול מכבי כי יש לנו עדיין סיכוי". קרלוס ארויו/GettyImages

שבוע אחרי התבוסה המביכה לצסק"א מוסקבה, תנסה הערב (חמישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות) מכבי תל אביב לשוב למסלול הניצחונות ביורוליג כשתארח את גלאטסראיי הטורקית. במפגש הראשון בין השתיים בפתיחת שלב הטופ 16 ניצחו הצהובים 84:90. מכבי תל אביב תחסר את יוגב אוחיון שנפצע בעינו, בעוד אלכס טיוס התאמן השבוע פעמיים ובקבוצה מספרים כי ישחק הערב. לקראת המשחק ביקש דיוויד מהשחקנים להציג אגרסיביות מהדקה הראשונה.

מי שיזכה לדקות בכורה במפעל הוא אנדריאה ז'יז'יץ'. השחקן אמר לקראת המשחק: "נכון שהרבה זמן לא שיחקתי ביורוליג, אבל יש לי מספיק ניסיון ברמות האלו כך שאני לא אתבלבל. אני מרגיש טוב אבל אני עדיין צריך זמן כדי להבין את השיטה של הקבוצה. המצב בקבוצה טוב ואני מקווה שנציג משחק טוב מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה שאשחק. אני אנסה לעשות את הכי טוב שאני יכול, אביא קשיחות וכל מה שהמאמן והקבוצה מצפים ממני. הקבוצה הטורקית טובה מאוד. יש להם הרבה שחקנים עם לא מעט ניסיון שמשחקים טוב מאוד. בטופ 16 אין משחקים קלים. גם המפגש הזה לא פשוט, אבל זה משחק בית שלנו ונעשה את הכול כדי לנצח".

דווין סמית', שסובל מכאבים בברכיו צפוי לעבור ניתוח עד תום העונה. במכבי תל אביב מסבירים כי הניתוח אינו מסובך וזמן ההחלמה קצר יחסית. "סמית' התייעץ איתנו ומטרת הניתוח נועדה כדי שלא יקרה שוב שבמהלך העונה הוא יסבול מכאבים ויצטרך לעבור טיפולים שמשביתים אותו באמצע העונה. זה אמור להקל על הכאבים שלו", הסבירו בקבוצה. כזכור, סמית' החמיץ את המשחק בשבוע שעבר מול צסק"א כמו גם מספר משחקים בתחילת העונה ובשנה שעברה בשל הכאבים שמהם הוא סובל.

אנדריאה ז'יז'יץ' שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"הקבוצה הטורקית טובה מאוד. יש להם הרבה שחקנים עם לא מעט ניסיון שמשחקים טוב מאוד". ז'יז'יץ'/יוסי ציפקיס

גלאטסראיי מדורגת במקום הרביעי בבית כשהיא מציגה מאזן של שלושה ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים. בשבוע שעבר ניצחה קבוצתו של ארגין עתמאן את פרטיזן בלגרד, אך מול הקבוצות החזקות יותר בבית - מכבי תל אביב, ריאל מדריד, קובאן, וצסק"א - הפסידה. בסגל של הטורקים שלושה אקסים של מכבי - קרלוס ארויו, פופס מנסה בונסו ומילאן מצ'באן, אולם המאמן הטורקי הבהיר באימון אתמול כי מנסה בונסו בספק למשחק.

קרלוס ארויו סיפר על תחושותיו לחזור להיכל: "זה מאוד מרגש לחזור לשחק בהיכל. אני מתרגש להגיע למקום שקיבל אותך בזרועות פתוחות. זה מועדון נהדר עם אוהדים. יש גם רגשות מעורבים, אבל צריך לדעת להתעלם מהם ולהתחיל לעבוד". על המפגש הוסיף השחקן: "הולך להיות מאבק ראש בראש מול מכבי כי יש לנו עדיין סיכוי. אנחנו צריכים להמשיך ולשחק את המשחק שלנו. היו לנו כמה משחקים צמודים שיכולנו לנצח מול קובאן שם הפסדנו בסל עם הבאזר, אבל זה חלק מהמשחק. אנחנו מקבלים את זה שיש לנו בחורים עם ניסיון שמבינים מה צריך לעשות כדי להשיג ניצחון ואני מקווה שנעשה זאת מול מכבי תל אביב".

על ההפסד של מכבי לצסק"א אמר ארויו: "צסק"א היא קבוצה מצוינת, בטח בבית שלה. לא ציפיתי שהם יתפוצצו ככה מול מכבי. יש להם קבוצה מנוסה מאוד, מאמן טוב והיא קבוצה שמאומנת היטב, אבל דברים קורים במהלך המשחק ואנחנו מתרכזים במשחק הזה ולא במשחק הקודם של מכבי".

לשאלה כיצד הוא מתמודד עם כך שהקבוצות מתמקדות בעצירתו, השיב השחקן: "התפקיד שלי הוא לנהל את הקבוצה. אני מגיע לכל משחק באותה הגישה במטרה לנצח ולעשות את הכול כדי להשיג את הניצחון ואני חושב שדברים קורים באופן טבעי תוך כדי משחק. אני לא צריך לכפות את עצמי על המשחק. זה לא שהכול יעבור דרכי. אני רק דואג לנצל את ההזדמנויות הנכונות כדי לנצח את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully