וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבר שיא: מייק טראוט זכה לשדרוג משמעותי מהאיינג'לס

27.2.2014 / 11:40

הכוכב מ-LA חתם לעונה נוספת תמורת מיליון דולר, הסכום הגבוה ביותר ששולם עד כה לשחקן שנמצא בתוך שלוש העונות הראשונות שלו בליגה

מייק טראוט לוס אנג'לס איינג'לס. Harry How, GettyImages
כן, יש סיבות להיות שמח. טראוט/GettyImages, Harry How

מייק טראוט הוא שחקן חשוב, אולי הכי חשוב בליגה וגם בקבוצה שלו, לוס אנג'לס איינג'לס, יודעים את זה טוב מאוד. הסופרסטאר הצעיר, שייכנס לעונתו השלישית בליגה, זכה להבין זאת כאשר קיבל שדרוג רציני מצד המלאכים, שמנסים לפתות אותו כבר עכשיו לקראת החתימה על החוזה הרציני הראשון, בקיץ הבא.

טראוט ירוויח בעונה הקרובה מיליון דולר ולמרות שביחס לחוזים שנחתמים בליגה מדובר בסכום זעום על פניו, הרי שהאיינג'לס שברו שיא ליגה חדש. עבור כל שחקן שנמצא בתוך שלוש העונות הראשונות שלו בליגה, הקבוצה רשאית לקבוע את סכום החוזה, כל עוד מדובר בסכום גבוה משכר המינימום בליגה, העומד על חצי מיליון דולר. בעונה החולפת הרוויח טראוט 510 אלף דולר וכעת הוא כאמור ירוויח כמעט פי שתיים, ויותר מה-900 אלף דולר אותם קיבל ריאן הווארד מפילדלפיה ב-2007 ואלברט פוחולס מסנט לואיס ב-2003, הסכום שהיווה עד כה את שיא הליגה לשחקן שנמצא לפני הליך בוררות (Pre-Arbitration), כלומר, עוד לא הגיע לעונתו הרביעית.

כאמור, השדרוג המשמעותי הזה הוא ניסיון ראשוני של האיינג'לס ללכת לכיוונו של טראוט, כאשר הדיווחים הם שהקבוצה תציע לו עם תום העונה הקרובה חוזה חדש לשש שנים, תמורת 150 מיליון דולר. "זו הרגשה טובה", הודה טראוט, "זה גורם לך להרגיש רצוי וזה חשוב מאוד עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully