וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אם בית"ר יפנו אליי, נמצא את הדרך להסתדר"

27.2.2014 / 10:00

מאמן בית"ר התייחס לעתידו במועדון: "לא חושב על הגביע, אנחנו יכולים להסתבך בתחתית". ברוכיאן יהיה כשיר לשבת

one

בית"ר ירושלים תערוך היום (חמישי) אחר הצהריים אימון באצטדיון טדי לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד בשבת. בבית"ר מייחסים חשיבות רבה למשחק ומאמינים שניצחון יוכל להרחיק את הקבוצה כמעט באופן סופי ממאבקי התחתית. יש לזכור כי לאחר ההפסד באשדוד בסיבוב הקודם פוטר המאמן אלי כהן ובמקומו מונה רוני לוי.

מאמן הקבוצה רוני לוי אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק קשה מאוד. אנחנו משחקים בבית ומקווים לנצח. יש לנו חודש טוב יחסית ואנחנו רוצים לשמור על זה על אף ההפסד בקרית שמונה".

רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

לגבי עתידו בבית"ר אמר המאמן: "יש ביני ובין אלי טביב חיבור טוב מאוד והערכה הדדית עם קשר על בסיס יומיומי. אני לא מסתיר שטוב לי בבית"ר ירושלים ואני אוהב מאוד את הקבוצה. אני מניח שאם יפנו אליי בעתיד נמצא את הדרך להסתדר".

לוי נשאל על פנטזיות הגביע של בית"ר ונראה היה שזה לא מעסיק אותו: "אני לא חושב על הגביע, אני חושב שבליגה אנחנו עדיין במצב שאפשר להסתבך וצריך להיזהר. אם בכלל מנסים לחשוב על הגביע, צריך לעשות משחקים טובים ותוצאות טובות ודרך זה אולי לעשות משהו טוב בגביע בהמשך".

לוי התייחס ליכולת הקבוצה ואמר: "משחק ההגנה שלנו התקדם והשתפר מאוד, אבל משהו במשחק ההתקפה לוקה בחסר. אני מייחס את זה לכושר הגופני של השחקנים כי לא מעט בכושר משחק לא הכי טוב. מעבר לזה מדובר בתרגול והרבה עבודה להכיר אחד את השני במיוחד בחלק הקדמי ויחד עם ביטחון הדברים יבואו לידי ביטוי ונשתפר. אנחנו מתרגלים את כל האפשרויות ולעבור ממערך של חלוץ אחד לשני חלוצים אך זה לא בהכרח יותר התקפי. נבדוק הכול עד שנמצא את האופציה הטובה ביותר שתגרום לנו להשתפר".

אבירם ברוכיאן, שלא התאמן עם הקבוצה ביומיים האחרונים עקב מחלה, צפוי להיות כשיר למשחק אם כי בשל ההיעדרות מהאימונים השבוע והמחלה ייתכן כי יפתח על הספסל. במקרה כזה סינטאיהו סלליך או אופיר קריאף יפתחו במקומו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully