וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "שחקן כמו ארויו לא עוצרים. זה משחק מפתח"

26.2.2014 / 19:31

מאמן מכבי ת"א חושש מגלאטסראיי ורכזה (ה', 21:45, ישיר בוואלה! ספורט). טיוס צפוי לשחק. סמית': "נבוא להילחם"

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מכיר בחשיבות המשחק שפותח את הסיבוב השני בטופ 16. בלאט/יוסי ציפקיס

שבוע אחרי התבוסה המשפילה לצסק"א מוסקבה, תנסה מחר (חמישי, 21:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות) מכבי תל אביב לשוב למסלול הנצחונות ביורוליג כשתארח את גלאטסראיי. במפגש הראשון בין השתיים, בפתיחת שלב הטופ 16, ניצחו הצהובים 84:90 בזכות 24 נקודות של ריקי היקמן, אולם מחר מגיעה סגנית האלופה הישראלית ללא יוגב אוחיון, שנפצע בניצחון הליגה הגדול על הפועל ירושלים, ואולי גם ללא אלכס טיוס, שעדיין מתלונן על כאבים אך ערך שני אימונים. הפסד נוסף של הצהובים עלול להרחיק אותם מרחק שני נצחונות מריאל מדריד וצסק"א, ואולי אפילו לפתוח מחדש את המאבק על המקום השלישי.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מלבדו, שאר הצהובים אמורים לשחק. אוחיון/יוסי ציפקיס

"זה תחילת הסיבוב השני של הטופ 16, ובדיוק כמו בהתחלה, המשחק הראשון הוא מאוד משמעותי מבחינת התוצאה ומבחינה פסיכולוגית", אמר דיוויד בלאט במסיבת העיתונאים. "גלאטסראיי היא קבוצה מצויינת עם הרבה מאוד כלים, ואנחנו יודעים שעלינו לבוא ולתת מעצמנו את המקסימום. הם מנוסים מאוד. במשחק הקודם הם הקשו מאוד על צסק"א, מה שאנחנו לא הצלחנו לעשות במוסקבה. זה בהחלט משחק מפתח, כי זו קבוצה שכמונו היא מתמודדת על העלייה להצלבה. בגלל שניצחנו אותם בטוריקה, ניצחון כפול יכול להיות ענקי. אנחנו לאט לאט מקבלים שחקנים בחזרה והם בריאים יותר ממה שהם היו, למעט יוגב כמובן. הם דרוכים ומוכנים".

על קרלוס ארויו אמר בלאט: "קרלוס שחקן יוצא מהכלל. כולם מכירים את היכולות שלו וזוכרים את המשחקים הנהדרים שהוא נתן בשנתיים האחרונות באירופה. אתה לא עוצר שחקן כזה, אבל אתה מנסה להגביל את מספר הכדורים שהוא מקבל, ולהחליף עליו שומרים. עכשיו יש לנו קצת בעיה עם זה בגלל שיוגב פצוע. צריך להגביל אותו אבל לא לחשוב שזה יספיק. יש להם הרבה שחקנים עם יכולות התקפיות".

על מצבו של אלכס טיוס אמר המאמן: "אלכס סיים שני אימונים. הוא לא מאה אחוז כשיר, אבל הוא במצב הרבה יותר טוב ממה שהוא היה. נצטרך לראות איך הוא מחר, גם בתוך המשחק, כי המאמץ שדרוש במשחק הוא תמיד יותר ממה שיש באימון, אבל הוא בדרך הנכונה". על הפציעה של יוגב אוחיון אמר: "הוא מחוץ לעסק לפחות בתקופה הקרובה, אני לא יודע אם זה ימים או שבועות".

בלאט התייחס גם להופעה של אנדריאה ז'יז'יץ' מול הפועל ירושלים: "למרות שהוא נכנס לבעיית עבירות מול ירושלים הוא תרם לנו משהו. מבחינת להיכנס לקבוצה, לטקטיקות ולתרגילים, הוא כבר שם. ייקח לו זמן מבחינת הכדורסל, אבל הנהלת מכבי עשתה צעד נכון בכך שהיא הביאה אותו. בשבילנו הוא השחקן הנכון בזמן הנכון".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
התאמן פעמיים ואמור לשחק. טיוס/יוסי ציפקיס

דווין סמית' אמר באימון המסכם: "אנחנו מרגישים טוב, היה לנו יום להתאושש וערכנו היום אימון טוב. אנחנו מרגישים ביטחון, אבל לא ביטחון יתר לקראת המשחק מול הטורקים, אנחנו מכבדים את היריבה ונבוא להילחם על הניצחון בבית שלנו. הייתי צריך קצת זמן להתאושש עם הברכיים, עברתי טיפולים ועכשיו אני מרגיש טוב. זה עזר לי ואני שמח להיות כאן ולהילחם, החמצתי אימונים וזה היה קשה".

על הפצועים של הקבוצה אמר סמית': "מה שקרה עם יוגב היה שמישהו נתן לו מכה בעין ואין מה לעשות לגבי זה, שון סובל מהגב וגם אי אפשר לעשות כלום, כולם מנסים להתאושש ויש לנו צוות טוב שעוזר לכולם להחלים. בתור שחקנים אנחנו צריכים להמשיך לשחק ולהילחם על המגרש. אני מקווה שאני לא צריך לעבור שוב טיפול , כרגע אין תוכניות שאעבור עוד טיפול, בענתיים הכל עובר חלק וזה עניין של יום אחר יום".

בצד השני, גלאטסראיי מדורגת במקום הרביעי בבית, עם מאזן שלושה נצחונות וארבעה הפסדים. בשבוע שעבר ניצחה קבוצתו של ארגין עתמאן את פרטיזן בלגרד, אך מול הקבוצות החזקות יותר בבית - מכבי תל אביב, ריאל מדריד, קובאן, וצסק"א - הפסידה. בסגל של הטורקים שלושה אקסים של מכבי - קרלוס ארויו, פופס מנסה בונסו ומילאן מצ'באן.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"אנחנו מרגישים ביטחון, אבל לא ביטחון יתר". סמית'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully