וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "אם קנדיל היה במכבי חיפה היו מזמינים אותו לנבחרת"

26.2.2014 / 12:54

זעם בקבוצה נוכח ההתעלמות של גוטמן משחקניה: "איך יכול להיות שלמרות תצוגות כדורגל אין נציג אחד אפילו בנבחרת?"

one

בבני סכנין מאוכזבים מאוד מהזימונים של אלי גוטמן לנבחרת ישראל, ובעיקר מהעובדה שאף נציג של הקבוצה לא הוזכר כלל כמועמד להיות בסגל של המאמן הלאומי. עיקר האכזבה במועדון, המדורג שישי בליגת העל, היא מכך שמחמוד קנדיל, שרושם עד כה עונה מצוינת לא נכלל במצבת השוערים. "איך יכול להיות שקבוצה שלאורך כמעט כל העונה הפגינה תצוגות כדורגל מהטובות בליגה מוצאת עצמה בלי נציג אחד אפילו בנבחרת?" תהה גורם במועדון, "קנדיל סוחב את העונה הזאת עם פציעה רק כדי להוכיח שהוא שוער ראוי לסגל הנבחרת ובסוף אפילו לא מזכירים אותו כמועמד. מוחמד כליבאת מקום חמישי בטבלת מלכי השערים, וגם זה בגלל שהורידו לו שער במשחק נגד אשדוד שהוא כבש והמשחק נפסל לאחר מכן, והוא אפילו לא מוזכר כאחד שעשוי להיות מוזמן. זה מכעיס כי אם קנדיל או כליבאת היו במכבי חיפה או אפילו עירוני קרית שמונה אז הם היו מוזמנים לנבחרת".

מחמוד קנדיל שוער בני סכנין. ברני ארדוב
"קנדיל סוחב את העונה הזאת עם פציעה ובסוף אפילו לא מזכירים אותו כמועמד"/ברני ארדוב

בינתיים, מלבד האכזבה, בקבוצה מתכוננים למשחק הכי חשוב שלהם העונה מול הפועל חיפה ביום שני, כאשר המאמן מרקו בלבול עדיין לא גיבש הרכב אך נראה שלמרות ההפסד למכבי פתח תקווה לא יהיו שינויים דרסטיים. "זה משחק על עונה שלמה", אמר שחקן בקבוצה, "ניצחון ונבטיח את המקום בפלייאוף העליון ולמעשה נרשום עונה מצוינת. הפסד ושני המחזורים האחרונים של הליגה הסדירה יהיו עבורנו גיהינום וסיר של לחץ".

בנוסף בקבוצה עדיין לא קיבלו את השכר והדבר מתעכב בכמה ימים כשבהנהלה הבטיחו לשחקנים שהם יקבלו זאת בתוך כמה ימים. היום הלכו שחקני ואנשי הקבוצה לבית החולים רמב"ם בחיפה ביחד עם תלמידי חטיבת ביניים מהעיר סכנין כדי לבקר במחלקת הילדים בבית החולים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully