וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: מנגה ועאבד חולים, כשירותם תיבחן

25.2.2014 / 16:17

שני החלוצים לא התאמנו, קולה ועמאשה כבר בכוננות לקראת הפועל תל אביב. שחקן בקבוצה: "ניצחון יקדם אותנו משמעותית"

one

חלוציה של עירוני קרית שמונה, דויד מנגה ואחמד עאבד, חולים ולא נטלו חלק באימון היום (שלישי) כשבימים הקרובים יבחנו בקבוצה את כשירותם למשחק מול הפועל תל אביב. השניים מהווים חלק חשוב מאוד במערך של ברק בכר וחיסרון של שניהם או אפילו של אחד מהם יהווה בעיה עבור המאמן.

למרות זאת, בקרית שמונה טוענים שעל הספסל מחכים מחליפים לא פחות טובים ושחקנים כמו רוג'רס קולה שפתח גם במשחק האחרון על חשבונו של מנגה, ויאם עמאשה או אדריאן רוצ'ט שיכולים להוות תחליף הולם. השניים ינסו לחזור לאימונים מחר ואז יתברר האם הם מסוגלים לשחק.

דויד מנגה שחקן עירוני קרית שמונה חוגג. ברני ארדוב
בינתיים בספק. דויד מנגה/ברני ארדוב

בקבוצה שוררת אווירה טובה מאוד לאור התוצאות האחרונות כשכעת בקבוצה מכוונים למקום השלישי שמוביל לאירופה, למרות שלא הצהירו על כך רשמית. "אנחנו מסוגלים להגיע למקום השלישי", אמר שחקן בקבוצה. "זה לא יהיה פשוט ואסור להספיד את הפועל תל אביב ובטח שלא את מכבי חיפה. המשחק בשבת הוא משחק שניצחון בו יקדם אותנו משמעותית וירחיק את הפועל מהמאבק".

בינתיים בקבוצה לא עוסקים בהכנות לעונה הבאה, אך כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט במועדון מעוניינים לרכוש את כרטיסו של עמאשה ממכבי חיפה, כשהשחקן עצמו כבר מודע לרצון זה. איזי שרצקי מעריך מאוד את עמאשה ורוצה אותו במועדון בעונה הבאה, אך השחקן מחכה לראות מי יהיה המאמן במכבי חיפה בעונה הבאה ולאחר מכן יחליט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ויאם עמאשה שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
מחכה לראות מי יאמן את מכבי חיפה לפני שיתחייב לקרית שמונה. ויאם עמאשה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully