וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרם נקבע תאריך למשחקה של נבחרת ישראל נגד גרמניה

25.2.2014 / 12:55

משרד הספורט הודיע על קיום המשחק ב-25 במרץ, אך ההתאחדות הישראלית הציעה לקיים את המשחק ב-31 במרץ

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים שער. רויטרס
המופע של המאנשאפט יגיע גם אלינו/רויטרס

נבחרת גרמניה תגיע במרץ 2015 למשחק ידידות נגד נבחרת ישראל, כך נקבע במסגרת ישיבת ממשלה משותפת של ישראל וגרמניה, שהתקיימה היום (שלישי) בירושלים. בישיבה, נועדו שרת הספורט לימור לבנת ושר הפנים של גרמניה, האחראי על הספורט, ד"ר תומאס מייצייר. "המשחק החגיגי ילווה בשורה של אירועי ספורט ותרבות נוספים, שיתקיימו בסמוך לתאריך המשחק, "נאמר בהודעת משרד הספורט, "במעמד המשחק יחתמו השרים לבנת וד"ר מייצייר על הסכם שיתוף פעולה רחב בתחום הספורט בין ישראל לגרמניה". בסיומה של הפגישה הודיעו השרים, כי יורחב שיתוף הפעולה בתחום מחקר הספורט והספורט ההישגי בין המדינות, לרבות בענפים המובילים בישראל בהישגיהם הבינלאומיים.

למרות ההודעה של משרד הספורט על קיום המשחק ב-25 במרץ, מתברר כי המאמן הלאומי אלי גוטמן כלל לא ידע על התאריך שנקבע וההתאחדות הישראלית הציעה לנבחרת גרמניה לקיים את המשחק ב-31 במרץ. "כרגע אין תאריך למשחק והוא עדיין לא נקבע", אמרו בהתאחדות.

ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל (ימין) מול סמי חדירה שחקן נבחרת גרמניה. AP
בפעם הקודמת זה נגמר ב-0:2 לגרמנים/AP

ישראל וגרמניה נפגשו בעבר חמש פעמים, כולן במסגרת משחקי ידידות. המפגש הראשון היה בעיר ויידן בשנת 1969 והסתיים ב-1:1, כשאת השער לישראל כבש שייע פייגנבוים. המפגש הראשון על אדמת ישראל נערך ב-1987, אז ניצחו הגרמנים 0:2 באצטדיון רמת גן. המפגש הבא אירע ב-1997 כשגרמניה ניצחה באצטדיון רמת גן בתוצאה 0:1. ב-2002 גרמניה הביסה את ישראל 1:7 בקייזרסלאוטרן והמפגש האחרון נערך במאי 2012, בו גרמניה ניצחה 0:2 במשחק שנערך בלייפציג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שרת הספורט לימור לבנת עם שר הספורט הגרמני תומאס מייצייר. דרור עינב
השרה לבנת ומקבילה הגרמני לאחר ישיבת הממשלה המשותפת/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully