וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ברט גארדנר האריך חוזה ביאנקיז

24.2.2014 / 12:11

האאוטפילדר, שרבים האמינו שיעזוב את המועדון לאחר הצטרפותו של אלסבורי, חתם לארבע שנים תמורת 52 מיליון דולר. זאק גריינקי עיצבן את האוסטרלים

ניו יורק יאנקיז לא עוצרת. הקבוצה מהברונקס, שפספסה את הפלייאוף האחרון וחושבת בענק לקראת העונה שבפתח, ממשיכה לבזבז כסף ללא הכרה והלילה (בין ראשון לשני) היא הודיעה על החתמתו לארבע שנים של שחקנה ברט גארדנר, שיישאר במועדון עד 2018 תמורת 52 מיליון דולר.

גארדנר בן ה-30, אאוטפילדר ששיחק ביאנקיז בכל שש עונותיו בליגה ורשם עד היום 23 הומראנים ו-177 הכנסות רצים ב-620 משחקים, נראה בדרך החוצה מהקבוצה לאחר החתמתו של ג'קובי אלסבורי, שהגיע מבוסטון בדצמבר, אלא שבסופו של דבר, גם הוא נשאר בתפוח הגדול.

ברט גארדנר שחקן ניו יורק יאנקיז. Frank Franklin II, AP
נשאר בסופו של דבר. ברט גארדנר/AP, Frank Franklin II

* עונת הבייסבול תצא לדרך באוסטרליה, עם שני משחקי פתיחה בין אריזונה ללוס אנג'לס דודג'רס. את המגיש של הקבוצה מ-LA, זאק גריינקי, כל הסיפור הזה לא ממש משמח: "יש לי בדיוק אפס אחוזי התרגשות לקראת הנסיעה הזו. אין שום דבר בה שמרגש אותי", אמר השחקן והקים עליו את האוסטרלים, שזעמו על הדברים. בעיתונים בארץ הקנגרו נכתב כי אנשי ההתאחדות האוסטרלית, שאחראים על ארגון המשחקים, ממתינים לפרסום התגובה הרשמית שלהם עד שישוחחו עם אנשי ה-MLB.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully