וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-הפועל ת"א: "תראו שאתם לא ילדות בכייניות"

לקראת המשחק הנועל של המחזור בליגת העל (ב', 20:50, ע' 1), מאמן הפועל ת"א ניסה לדרבן את שחקניו. פרישקין יפתח

one
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* מפגשים בליגה הראשונה: 129. מכבי חיפה מובילה 39:53 בניצחונות ועוד 37 משחקים נגמרו בתיקו.

* הפרש השערים הכללי הוא 159:167 למכבי חיפה.

* כשמכבי חיפה מארחת היא מובילה 12:34 בניצחונות ויש עוד 20 משחקים שנגמרו בתיקו.

* מאזן השערים כשחיפה מארחת הוא 61:95.

* הפועל תל אביב לא ניצחה את מכבי חיפה בארבעת המשחקים האחרונים ביניהן (שלושה הפסדים ותיקו). למעשה, זהו המאזן של אריק בנאדו כמאמן מול האדומים.

* באותם ארבעה משחקים מכבי חיפה כבשה 12 שערים, לעומת 6 שערים של הפועל תל אביב.

* הניצחון האחרון של האדומים על הירוקים בחוץ היה לפני שנתיים, ב-12.3.12 – 1:4 מוחץ.

* מכבי חיפה עם ארבעה ניצחונות בית רצופים (ושבעה משחקי בית ללא הפסד, מתוכם ניצחה שש פעמים).

* הפועל תל אביב הבקיעה בשמונת המשחקים האחרונים שלה, כאשר בשבעת האחרונים עומר דמארי תורם לפחות שער אחד.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מאזן מצוין כמאמן מול האדומים. בנאדו/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: מכבי חיפה

המאמן בנאדו התלבט עד אתמול (שבת) בין תמאש פרישקין לעידן ורד, אך החליט בסופו של דבר שהראשון יפתח. ההתלבטות נבעה משתי סיבות עיקריות והמשיכה גם באימון היום. בחיפה מרגישים כי ההונגרי מתחיל להיכנס לכושר משחק ושילוב שלו עם תורג'מן יכול להרתיע ולהלחיץ את הגנת הפועל תל אביב. מצד שני, הכללתו בהרכב תסיט את תורג'מן לאגף, תפקיד שבו הוא בא פחות לידי ביטוי מבחינת תפוקה, מה גם שמדובר בהרכב התקפי יותר משום שורד יהיה שותף יותר למשחק ההגנה.

גוסטבו בוקולי כשיר וצפוי לפתוח במקום אנדריי פיליאבסקי, אביחי ידין יחזור לסגל אחרי פציעה. רביעיית ההגנה לא תשתנה, כשאייל משומר וטאלב טואטחה יפתחו באגפים, סארי פלאח ודקל קינן במרכז ההגנה. בנוסף ליניב קטן ורובן ראיוס, חן עזרא תורגל גם היום בצד ימין. בנאדו שעצר את האימון פעמיים שיבח את השחקנים בשני האימונים האחרונים מתוך הבנה שמעידה במשחק הזה רק תקשה על המאבקים מול האדומים וקריית שמונה בהמשך. תוצאות מכשירי המדידה (GPS) הצביעו על שיפור ניכר בקצב האימון שנערך ברביעי בערב, מה שהוביל לאותן מחמאות מהמאמן.

חיפה עוקבת אחרי מספר שחקנים לקראת העונה הבאה. אחד מהם הוא החלוץ הצעיר של הפועל עפולה, שחר הירש, שכרטיסו שייך להפועל חיפה. חיפה הודיעה כי במשחק מחר תתבצע אכיפה מוגברת בשערי הכניסה. אוהדים שינסו להיכנס בכרטיס שאינו מותאם (נוער/ סטודנט/ חייל) לא יורשו להיכנס וכספם לא יוחזר.

תמאש פרישקין שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יזכה למקום בהרכב? פרישקין/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

אחרי סערת הקיצוץ שעברה בשבוע שעבר על הפועל תל אביב, השבוע דבר לא הפריע למחנה האדום להתכונן לקראת המשחק מול מכבי חיפה. "זה המשחק הכי קריטי העונה", אמר רן בן שמעון באסיפת הקבוצה שנמשכה כשעה. "אם ננצח אותו, נבטיח את הפלייאוף העליון. תראו מחר שאתם לא ילדות בכייניות ותנצחו את המשחק. תתרכזו רק במה שקשור למשחק ולא לשום דבר מסביב ובעיקר לא לשיפוט. אם תבואו מרוכזים רק בכדורגל, יהיה לזה תוצאות על המגרש".

בנוסף, התעכב בן שמעון על הטעויות שעשו שחקניו במשחק מול בני יהודה והזהיר: "למכבי חיפה יש חלק קדמי מהיר מאוד. אנחנו חייבים לשים לב לחן עזרא ואלון תורג'מן שהמהירות שלהם יכולה להכריע את המשחק". בן שמעון אמנם תרגל השבוע מספר הרכבים ומערכים, אך נראה כי הוא יבצע רק שני שינויים בהרכב לעומת זה שפתח מול בני יהודה. אברהם צ'קול ושמעון הרוש יתפסו את עמדות המגנים על חשבונם של יגאל אנטבי וליאור לוי. אגב, האחרון לא התאמן היום כלל ונראה כי לא יהיה בסגל למשחק. המשמעות היא שלוקאס סאשה ושי אבוטבול ימשיכו במרכז המגרש יחד עם בסארט עבודרחימי שישחק מתחת לעומר דמארי ואילו בריאן חרסיסיץ' שתורגל בהרכב ביום שישי ימשיך על הספסל.

"זה המשחק הכי חשוב עד עכשיו מבחינתנו", אמר אחד השחקנים. "ניצחון, ואנחנו גם משיגים את הכרטיס לפלייאוף העליון וגם עוקפים בטבלה את מכבי חיפה ומקבלים דחיפה ענקית. הפסד וחיפה תפתח פער של ארבע נקודות ויהיה עלינו לחץ מטורף במחזורים הבאים, במיוחד במשחקים מול קרית שמונה ומכבי".

מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון. אדריאן הרבשטיין
"זה המשחק הכי קריטי העונה". רן בן שמעון/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן:

מכבי חיפה: תמאש פרישקין

הדקות הבודדות מול רעננה רק הגבירו את העניין סביבו, מאז כניסתו במשחק בטדי החלוצים כמעט לא נגעו בכדור, וזה הזמן של מכבי חיפה להסיק מי הוא תמאש פרישקין באמת. החלוץ שזומן השבוע לנבחרת הונגריה, דרג אחד מעלינו בהגרלת היורו, רעב מאוד, עושה תנועה בלי הפסקה באימונים ורוצה לשחק. המבחן מתחיל מחר.

הפועל תל אביב: ישראל זגורי

מלבד העובדה שזגורי גדל בחיפה וכל משחק נגדה עושה משהו לקשר, מחר הפועל תל אביב תצטרך משהו בלתי צפוי כדי לחזור עם ניצחון מקרית אליעזר. היכולת המצוינת של דמארי וגילי ורמוט במחזורים האחרונים לא תספיק. נוסיף על זה את הירידה בתפוקה של בסראט עבדורחימי בשני המשחקים האחרונים וכדי לחזור עם ניצחון האדומים יצטרכו את האקס פקטור שצריך להיות זגורי.

שחקן הפועל תל אביב ישראל זגורי. ברני ארדוב
הפועל תל אביב צריכה את האקס פקטור. ישראל זגורי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים:

מכבי חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר, סארי פלאח, דקל קינן, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, רובן ראיוס, יניב קטן, חן עזרא, אלון תורג'מן, תמאש פרישקין (עידן ורד).

הפועל תל אביב: דני עמוס, אברהם צ'קול, אוראל דגני, ברנקו איליץ', שמעון הרוש, שי אבוטבול, לוקאס סאשה, גילי ורמוט, ישראל זגורי, בסארט עבדורחימי, עומר דמארי.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

עדכון ראשון: 15:50

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully