וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "במקום אחר היו מהללים אותנו, לא משנה מה"

23.2.2014 / 9:09

מורת רוח בסכנין כלפי האוהדים, שקראו למרקו בלבול להתפטר: "אנחנו בצמרת, ומקבלים כזה יחס. זה גורם ללחץ"

one

בבני סכנין ממשיכים להיות מאוכזבים מיכולתה של הקבוצה בתקופה האחרונה. הקבוצה שהתחילה מצוין את העונה מאבדת גובה ואחרי ההפסד אמש (שבת) 2:0 למכבי פתח תקוה, היא עדיין לא הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. בסיום המשחק האוהדים שוב קראו למאמן מרקו בלבול להתפטר וקיללו את השחקנים, דבר שגורם למורת רוח גדולה אצל אנשי המועדון והשחקנים.

"אנחנו בעונה מצוינת, במקום להיאבק על ההישארות כמו שקרה פה בשנים האחרונות אנחנו בצמרת, ועדיין סופגים יחס כזה מהקהל", אמר שחקן בקבוצה, "בקבוצות ומועדונים אחרים היו מהללים אותנו לא משנה מה נעשה עד סוף העונה, וכאן במקום לתמוך בתקופה פחות טובה גורמים לנו ללחץ גדול יותר".

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. רוני לבנה
שוב מושך אש. בלבול/רוני לבנה

עם זאת, עיקר הטענות של הנהלת המועדון מופנות לשחקנים ואנשי הצוות ולא לאוהדים. בסכנין חוששים שביכולת כזאת הקבוצה עוד יכולה למצוא עצמה בפלייאוף התחתון. הדבר היחיד שעודד את אנשי המועדון היה ההפסד של מ.ס אשדוד, שהשאיר את הפער על חמש נקודות. כעת סכנין צריכה לשמור על הפער הזה למשך שלושה מחזורים נוספים.

"זה לא סוד שאנחנו בסוג של משבר קטן", אמר אותו שחקן, "אבל יש לנו עוד שלושה משחקים להשלים את המשימה וכולנו מאמינים שנעשה את זה ונהיה בפלייאוף העליון, דבר שיהווה הישג ענק".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully