וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוב: "בית"ר לא נתנה דוגמה, כבוד זה חלק מהמשחק"

23.2.2014 / 8:22

בקרית שמונה טענו לחוסר ספורטיביות מצד היריבה: "מעצבן מאוד". חיימוב מאותת לגוטמן: "מקווה שהוא עוקב אחרינו העונה"

one

בעירוני קרית שמונה נמצאים בתקופה מצוינת. הצפוניים ניצחו אתמול (שבת) 0:1 את בית"ר ירושלים, שמרה על המקום השלישי וכעת, לאחר שהקבוצה הבטיחה למעשה את המקום בפלייאוף העליון, בקבוצה מכוונים כבר לאירופה.

בקרית שמונה הפליגו במחמאות לשחקנים על הניצחון החשוב. "אנחנו בהחלט יכולים להגיע לאירופה, זה ריאלי", אמר גורם במועדון, "אנחנו לא נופלים ממכבי חיפה והפועל תל אביב ויש גם את הגביע, שאנחנו רוצים להגיע בו עד הסוף".

0:1 לקרית שמונה על בית"ר ירושלים

גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"בית"ר לא נהגה בספורטיביות". חיימוב/ברני ארדוב

בקרית שמונה כעסו בעקבות בעובדה ששחקני בית"ר לא החזירו כדור כאשר שחקן של שלהם היה שרוע על הדשא "?שחקן נפצע והוצאנו את הכדור, רועי קהת בקושי נשם כי הוא קיבל כדור חזק, בית"ר לא החזירו כדור והמשיכו לשחק. כבוד זה חלק מהעניין ומהמשחק. זה היה מעצבן מאוד, זה לא נותן דוגמה לצעירים", אמר השוער גיא חיימוב. השוער אף דיבר על התקופה הטובה ועל האפשרות שיזומן לנבחרת.

"מתחילת השנה אנחנו רק חושבים להישאר למעלה כמה שיותר", אמר. "המטרה הייתה פלייאוף עליון ואני שמח על הניצחון שביסס אותנו בצמרת. ברור שתמיד זה כיף לחזור לנבחרת. אני מקווה שאלי גוטמן עוקב אחרי מה שקורה בקרית שמונה. בשנה שעברה הייתי טוב בקפריסין ולא קיבלתי זימון. אני מקווה שהפעם אני כן אקבל אותו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully