וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "שמח מאוד, אבל עוד לא עשינו כלום"

22.2.2014 / 21:37

מאמן קרית שמונה לא חגג את הבטחת הפלייאוף העליון. לוי: "איבדנו את הפרופורציות השבוע, נצטרך להילחם עד הסוף"

one

העונה הטובה שעוברת על עירוני קרית שמונה הגיעה הערב (שבת) לנקודת ציון משמעותית, כשקבוצתו של ברק בכר הבטיחה לעצמה את הכרטיס לפלייאוף העליון והתבססה שוב במקום השלישי. קרית שמונה גברה במגרשה הביתי על בית"ר ירושלים 0:1, שמצידה נראה שתצטרך לוותר על חלומות הצמרת.

מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר אמר בסיום: "שנה שעברה היינו במצב טוב גם בגביע וגם בליגה ובסוף פספסנו הכל. אני מסביר את זה כל הזמן לשחקנים שלי, שעוד לא עשינו כלום. הבטחנו הערב את המקום בפלייאוף ואני מאוד שמח ואנחנו במקום שלישי אבל מאוד קל לאבד אותו. בשבוע הבא אנחנו מול הפועל תל אביב שהיא אולי הכי איכותית בליגה". כשנשאל כיצד מצליחה קבוצתו לשמור על היכולת הטובה למרות לא מעט עזיבה והגעה של שחקנים חדשים, אמר המאמן: "זו עבודה שלי. אין זמן לבכות או לתרץ. שחקנים עוזבים ומתחלפים אבל החבר'ה שלי עובדים טוב, נותנים הכל באימונים וכיף לעבוד איתם. הם מתקדמים, גם החבר'ה הצעירים, אבל יש לנו עוד לאן להתקדם".

אופיר מזרחי הוסיף: "בית"ר היא קבוצה מאוד חזקה וידענו שנצטרך להקריב המון ולעבוד כצוות, ובסוף ניצחנו. השקט פה בקרית שמונה עושה את שלו. במגרש הביתי שלנו אנחנו באים כדי לנצח ויותר קל לנו עם הקהל שלנו כאן". על מאמנו אמר השחקן: "ברק מלווה אותי כבר שנה שלישית, הוא מאמן מעולה ונותן את השקט על המגרש. הוא כל הזמן תומך בי, גם במצבים הפחות טובים וזה כיף גדול לשחק עבורו".

רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
לא יכולים להרפות. לוי/אדריאן הרבשטיין

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי התאכזב בסיום ואמר: "שיחקנו נגד יריבה חזקה מאוד. קרית שמונה עושה עונה נפלאה והיא במקום שלישי. אני לא זוכר שהם הגיעו למצבים במחצית השניה, אולי רק בשער. זה חבל, לפעמים צריך להיות יותר מרוכזים ואנחנו לא יכולים לקבל גול במצב כזה".

על המצב של קבוצתו בתחתית אמר לוי: "הבעיה שלנו היא שיש לנו קבוצה חדשה וצעירה. קצת איבדנו את הפרופורציות השבוע ונצטרך להילחם עד הסוף. כנראה שאנחנו לא מספיק טובים כדי להיות גבוהים יותר. אנחנו צריכים להיות זהירים, לעשות תוצאות לאורך זמן ולא להפסיק או להרפות. אני עם הרגליים על הקרקע ואמרתי כל הזמן שבית"ר היא מועמדת לירידה ונמשיך לעבוד קשה".

קרית שמונה גברה 0:1 על בית"ר, מאזן מאכזב לרוני לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully