וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "אם לא היינו מנצחים, האצבע הייתה מופנית אליי"

22.2.2014 / 21:27

מאמן רעננה חש הקלה אחרי שקבוצתו ניצחה לראשונה זה 12 מחזורים. קלינגר: "הימרנו על התקפה, לא הגיע לנו לנצח"

one

הפועל רעננה רשמה הערב (שבת) ניצחון גדול, כשגברה על אשדוד 1:2 בזכות שער ניצחון דרמטי של יוגב לרמן בתוספת הזמן. הרעננים חיכו 12 מחזורים לניצחון הזה, כשהפעם הקודמת בה אספו שלוש נקודות הייתה נגד אותה אשדוד, בחודש נובמבר. אשדוד, שספגה את הפסדה הביתי הראשון העונה, יכולה לחוש אכזבה נוכח יכולתה. ניר קלינגר ושחקניו שואפים להגיע לפלייאוף העליון אך הערב הם לא היו ראויים לנקודות, ולאמלא יכולת מצוינת של שוער הקבוצה אופיר מרציאנו, רעננה הייתה מנצחת בהפרש גדול יותר.

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי: "זה באמת הכי מתוק בעולם, אחרי תקופה ארוכה שאנחנו לא מנצחים. אנחנו לרוב מציגים יכולת טובה, השחקנים מאד מחויבים, מגיעים להרבה הזדמנויות אבל הכדור לא נכנס, ומנגד, בכל התקפה שטותית אנחנו מקבלים גול. השחקנים הראו היום הרבה אופי, הובלנו 0:1, החמצנו פנדל ולא קל להתאושש מזה. קיבלנו גול בדקה מכריעה, אבל ידענו לחזור למשחק. הגענו להמון הזדמנויות ובסוף זה הכי מתוק להבקיע בדקה 94".

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
"הכי מתוק בעולם". קורצקי/קובי אליהו

"מי שרואה את המשחקים שלנו רואה שאנחנו מגיעים להמון מצבים", הוסיף קורצקי. "אני מרגיש כמו תקליט שבור, שאחרי כל משחק אומר שהגענו להמון מצבים אבל לא הצלחנו לנצח. גם היום ראיתם הרבה הזדמנויות והחמצות. קשה להגיע לאשדוד למשחק נגד קבוצה שחייבת לנצח כדי להגיע לפלייאוף, היא שיחקה מאוד התקפי וידענו שתיקו לא טוב לה. העדפתי להכניס בסיום עוד שחקן התקפה כי ידעתי שהם יצאו עם הרבה שחקנים קדימה".

על הלחץ בו הוא שרוי כמאמן אמר קורצקי: "אני מאמן צעיר, לא חוויתי הרבה דברים כאלה. אני חייב להגיד תודה לצוות המקצועי והניהולי שתומכים בי המון, הם עוזרים לי ומחזקים אותי, ואני עושה הכול כדי להחזיר להם. אני עושה הכול כדי להצליח ולהשאיר את הקבוצה בליגה. ברור שהמצב היה לא טוב. אם לא היינו מנצחים פה, האצבע הייתה מופנית אליי, אי אפשר לברוח מאחריות ואני לא בורח ממנה. ראיתם פה קבוצה שאינה שבורה למרות שלא ניצחנו 12 משחקים. ראיתם פה קבוצה לוחמת וזה מה שיביא אותנו להצליח להישאר בליגה. נווקאמה צריך להשאיר את רעננה בליגה, ואחר מכן בטוח קבוצה גדולה תיקח אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
"אסור לנו להסתכל על הקבוצות האחרות". קלינגר/קובי אליהו

מאמן אשדוד ניר קלינגר אמר בסיום: "אני כועס. לא בגלל התוצאה אלא בגלל שבמשחק כל כך חשוב לא היינו טובים, לא הגיע לנו לנצח היום. אחרי מחצית ראשונה גרועה שלנו, חזרנו ל 1:1 והיו לנו דקות טובות, ישבנו על השער של רעננה והשער היה באוויר. ואז, משום מה, ב-10 הדקות האחרונות נשכבנו אחורה, אולי בגלל לחץ ואולי בגלל החדשות שסכנין בפיגור. לא הצלחנו להשתחרר מזה ואחד הכדורים לצערי נכנס בסוף. בסך הכול ניסינו להמר כמה שיותר על התקפה וזה הלך כמו משחק פינג פונג מצד לצד, ולצערי הפסדנו". במהלך המשחק החמיץ שחקן הפועל רעננה אסי בלדוט פנדל בדקה ה-41, לאחר שעופר ורטה נגע בידו בכדור. "היה לעופר משחק פחות טוב היום", התייחס קלינגר למשחקו של ורטה. "אני מקווה שבשבוע אימונים הוא יהיה טוב ויקח את עצמו בידיים. לפעמים קורים גם דברים כאלה ומחובתי להגיב". על הסיכויים להתברג בפלייאוף העליון אמר קלינגר: "אסור לנו להסתכל על הקבוצות האחרות, אלא קודם כל לעשות את העבודה שלנו, ועכשיו זה הפך להיות סופר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully