וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ריי רייס גורר את ארוסתו המעולפת אחרי העימות

21.2.2014 / 15:42

אתר הרכילות TMZ השיג את הסרטון ממצלמות האבטחה במלון בניו ג'רזי, שם ע"פ המשטרה התחולל העימות בין השחקן לזוגתו. סידני רייס ישוחרר מסיאטל, קופלין האריך חוזה בג'איינטס

פרשת ריי רייס ממשיכה להתגלגל. הכול החל כאשר בבוקר יום שני התפרסמו ידיעות לפיהן כוכב בולטימור רייבנס וארוסתו נעצרו במלון באטלנטיק סיטי, ניו ג'רזי, לאחר שהכו אחד את השני.

המשטרה החלה בחקירת המקרה ובמהרה התברר כי רייס חבט בזוגתו במעלית של המלון והיא איבדה את הכרתה. כעת, אתר הרכילות TMZ פירסם את סרטון האבטחה של המלון, בו ניתן לראות בבירור את רייס גורר את ג'נאי פאלמר מתוך המעלית, בעוד היא אינה מסוגלת לזוז. רגעים ספורים לאחר שהסרטון הסתיים, נעצרו רייס ופאלמר.

עורך דינו של רייס, מייקל דיאמונדסטיין, אמר: "הסרטון הזה מראה רק את סוף האירוע שהתחולל בין ריי לארוסתו". ממשרד התובע המקומי יצאה הודעה לפיה המקרה הועבר לטיפולו של התובע המחוזי של אטלנטיק קאונטי ובינתיים, מועד הדיון של רייס בבית המשפט נדחה מיום שלישי הקרוב למועד לא ידוע בשל בקשתה של המשטרה. גם הליגה הודיעה שתבחן את המקרה ותגיב בהתאם.

* סיאטל, האלופה הטרייה, החליטה לשחרר את התופס של סידני רייס, כך מדווח אדם שפטר מ-ESPN. רייס חתם ב-2011 על חוזה לחמש שנים תמורת 41 מיליון דולר, אולם החמיץ את חצי העונה השנייה ואת כל הפלייאוף בשל קרע ברצועות וסבל מפציעות כמעט לכל אורך התקופה שלו עם הסיהוקס.

* טום קופלין, המאמן שהצעיד את ניו יורק ג'איינטס לשתי אליפויות, האריך את חוזהו בקבוצה בעונה נוספת והוא ימשיך לאמן אותה גם ב-2015, זאת למרות שהקבוצה מהתפוח הגדול סיימה עונה מאכזבת מאוד במאזן 9:7 וללא מקום בפלייאוף.

  • עוד באותו נושא:
  • ריי רייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully