וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו מתלבט בין תמאש פרישקין לעידן ורד

21.2.2014 / 13:40

ההונגרי תורגל לקראת הפועל ת"א, המאמן פרגן לשחקנים בעקבות נתוני מכשירי המדידה. חיפה איתרה את משליך הנפץ

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עוד לא החליט מה יהיה ההרכב. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הצליחה לאתר את האוהד שהשליך נפץ במשחק הגביע מול רעננה, מה שגרר עונש רדיוס על תנאי בעקבות סעיף התפרעות אוהדים, כך הודיע הבוקר (שישי) המועדון. בעקבות ההתפתחויות, חיפה הודיעה לאוהד כי הוא מורחק מהמגרש עד להודעה חדשה. לצורך כך, חיפה ביטלה את המנוי של האוהד, שעוכב על ידי המשטרה באמצעות מצלמות האבטחה הפרוסות ברחבי האצטדיון, והודיעה כי תנקוט באמצעים דומים כלפי אוהדים שיאותרו בהמשך. חיפה, כזכור, ספגה בארבעת משחקי הליגה האחרונים קנסות בסך עשרות אלפי שקלים. לדיון שנערך שלשום, בעקבות השלכת חפצים למגרש בטדי, חיפה הגיעה ללא נציג וספגה קנס נוסף.

הקבוצה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני, כשהמאמן אריק בנאדו החל לתרגל את ההרכב לקראת המשחק. גוסטבו בוקולי כשיר וצפוי לפתוח במקום אנדריי פיליאבסקי, אביחי ידין יחזור לסגל אחרי פציעה. רביעיית ההגנה לא תשתנה, כשאייל משומר וטאלב טואטחה יפתחו באגפים, סארי פלאח ודקל קינן במרכז ההגנה. בנוסף ליניב קטן ורובן ראיוס, חן עזרא תורגל בצד ימין, תורג'מן בצד שמאל ותמאש פרישקין, שזומן השבוע לסגל נבחרת הונגריה, תורגל בחוד. ישנה התלבטות בין פרישקין לעידן ורד, שתורגל לפרקים. אם ורד יפתח, תורג'מן יפתח כחלוץ בודד.

לאחר שעצר את אימון הבוקר שלשום והעיר לשחקנים על איבודי הכדור, בנאדו ערך היום שיחת עידוד בה החמיא להם. "עשיתם אימון טוב ברביעי בערב, היה קצב מצוין. מכשירי המדידה הוכיחו שמדובר באימון הטוב ביותר של הקבוצה מתחילת העונה. תמשיכו ככה", אמר המאמן.

גוסטבו בוקולי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הוא כשיר. בוקולי/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully