וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדנה ינסה להגיע להסדר עם הפועל תל אביב

הקשר שנותח ייפגש עם ראשי הקבוצה. חרסיסיץ' צפוי לחזור לעמדת הקשר האחורי מול חיפה. נספח הקיצוץ עדיין לא הגיע

one

קשר הפועל תל אביב רועי גורדנה, שנותח בשבוע שעבר במפשעה על ידי פרופסור מרטנס הבלגי, אמור להיפגש בשבוע הבא עם הנהלת הקבוצה כדי להגיע להסדר על תשלום הניתוח. כזכור, גורדנה מושבת מפעילות כחודשיים שבמהלכם הוא עבר סדרת טיפולים שלא ממש שיפרו את מצבו. בשל כך ולאחר התייעצות רפואית הוא החליט לצאת לניתוח בבלגיה.

בהפועל תל אביב לא אהבו את החלטת הקשר וטענו כי המהלך נעשה על דעתו בניגוד להמלצות שקיבל מהצוות הרפואי של הקבוצה ולכן המועדון יהיה מוכן לשאת רק בחלק קטן מעלויות הניתוח. כתוצאה מכך נפתח עימות מתוקשר בין הקשר למועדון. בשבוע הבא ייפגשו הצדדים וינסו להגיע להבנות לגבי התשלום. אם לא יצליחו להגיע לפשרה בנושא, עורך דינו של השחקן, גיא פרימור, יחל בהליכים משפטיים כנגד הפועל תל אביב בטענה שהיא הפרה את חוזהו של גורדנה.

רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב לפני עופר ורטה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
אם לא יצליחו להגיע לפשרה בנושא, עורך דינו של השחקן, גיא פרימור, יחל בהליכים משפטיים כנגד הפועל תל אביב בטענה שהיא הפרה את החוזה. גורדנה/ברני ארדוב

בתוך כך, הקבוצה המשיכה היום (שישי) בהכנות למשחק מול מכבי חיפה ביום שני. האדומים יודעים שהפסד ירחיק אותם משמעותית מהמקום השלישי ועלול אף לסבך אותם במאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. עם זאת, באימונים קיימת אווירה די רגועה ולא מורגש מתח יוצא דופן. לקראת המשחק נראה כי רן בן שמעון מתכנן לפחות שינוי אחד במרכז המגרש כאשר בריאן חרסיסיץ' צפוי לחזור לעמדת הקשר האחורי, אך לא ברור בינתיים על חשבון מי. האפשרות הראשונה היא במקום לוקאס סאשה, אולם האפשרות שנייה והיותר מעניינת היא שבן שמעון יחזור לשחק עם שלושה שחקנים בקישור האחורי ויוריד את בסארט עבודרחימי לספסל.

בהפועל תל אביב עדיין מתעסקים בעניין הקיצוץ. הנספח או המסמך שעליו אמורים לחתום השחקנים המאשרים את הקיצוץ של חמישה אחוז בשכרם השנתי עדיין לא הגיע לידיהם. בבקרת התקציבים מחכים לאותם מסמכים, ואם הם לא יגיעו, הקיצוץ, לטענת הבקרה, לא יהיה חוקי והבקרה תשלם את הפרשי השכר לשחקנים מהבטוחות שהופקדו אצלה על ידי חיים רמון ועידו חג'ג'.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully