וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלה: "איך מזמנים שוערים שלא משחקים לנבחרת?"

21.2.2014 / 11:28

שוער הפועל חיפה הביע תרעומת על כך שלא זומן לנבחרת, ואמר: "אם יהיו קומבינות, הנבחרת תמשיך לא להגיע לשום מקום"

שוער הפועל חיפה קאלה דרשלר. ברני ארדוב
מוריד את הכפפות. קאלה דרשלר/ברני ארדוב

שוער הפועל חיפה, קאלה דרשלר, זועם על ההחלטה שלא לזמנו לסגל נבחרת ישראל כאשר הצוות המקצועי העדיף לזמן את שוער הפועל תל אביב, בוריס קליימן, שכלל לא משחק בהפועל תל אביב. קאלה אמר לוואלה! ספורט לאחר ששמע על זימונם של קליימן, אופיר מרציאנו ואריאל הרוש: "אני מאוכזב מאוד. ציפיתי שיזמנו אותי בין שני שוערים צעירים שיכולים ללמוד ממני. אני מכבד את כל השוערים, אבל איך מזמנים שוערים שלא משחקים?".

דרשלר לא עצר בכך והמשיך: "אם יהיו קומבינות, הנבחרת תמשיך לא להגיע לשום מקום. חשבתי שבתור שוער שמצליח כבר הרבה שנים בליגה, יש לי את המקום". בינתיים בחיפה ממשיכים להתעסק בפרשת הגניבה מחדר ההלבשה כשהנטייה כרגע היא לסיים את הסיפור בתוך המועדון, זאת לאחר שלעובד מועדון בוטל תור בבדיקת פוליגרף שכבר נקבע.

הברוקלין בר, מהמועדונים המובילים בצפון, מצטרף כספונסר נוסף לקבוצה והלוגו של המועדון יתנוסס על גבי מכנסי השחקנים. חיפה תצא ביום ראשון למשחק חוץ קשה אצל האלופה מכבי תל אביב כשהיא מקווה לאסוף נקודות שימנעו ממנה להמשיך ולהידרדר בטבלה. נכון לעכשיו האדומים מדורגים במקום התשיעי ולא רשמו ניצחון בשבעת מחזורי הליגה האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully