וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש-באר שבע: "במגרש קטן יש חשיבות למצבים הנייחים"

אביתר אילוז מתכונן למשחק בגרונדמן (ש', 17:00, ספ' 1). זינו במקום אראל. אצל היריבה, יגיל ביטון צפוי לפתוח כבלם

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: שישה. הפועל באר שבע ניצחה רק פעם אחת את רמת השרון. שלושה משחקים נגמרו בתיקו ושניים בניצחון של רמת השרון.

* הבשורה המעודדת מבחינת באר שבע: היא לא הפסידה עדיין בחוץ לרמת השרון. ניצחה פעם אחת, סיימה פעמיים בתיקו.

* רמת השרון עם רצף של ארבעה הפסדי בית רצופים, בשלושה מהם היא לא הבקיעה (רק מול אשדוד, קבוצת החוץ הגרועה בליגה, היא כבשה פעמיים – ובכל זאת נוצחה).

* הפועל באר שבע הבקיעה לפחות פעם אחת בשבעת משחקי החוץ האחרונים שלה.

* לדובב גבאי יש שלושה שערים מול רמת השרון, כולם במדי הפועל באר שבע וכולם במשחק אחד (3:3 בין הקבוצות ב-11/12 – בווינטר). אם ישחזר את ההופעה שלו מאז, הוא יעלה למקום הראשון בטבלת הכובשים נגד הקבוצה ממורשה יחד עם דינו אנדלובו.

נתונים: אתר דריבליסט

דובב גבאי הפועל באר שבע חוגג שער. יוסי ציפקיס
יש לו שלושה שערים נגד רמת השרון, כולם במדי באר שבע. דובב גבאי/יוסי ציפקיס

מפתחות והכנות

הפועל ניר רמת השרון:

ברמת השרון הייתה אווירה שפופה במשך השבוע בעקבות איבוד יתרון שני השערים בעכו בשבוע שעבר וההפסד 4:3 בקרב התחתית החשוב. שחקנים בקבוצה אמרו: "אחרי עכו היה נראה ששחקנים מתחילים להישבר, אבל ניסינו לעודד אחד את השני ולהתחיל מחדש כבר נגד באר שבע". במוצאי שבת תגיע הפועל באר שבע לגרונדמן, והמאמן חיים שאבו אמר לשחקניו: הם קבוצה מצוינת עם שחקנים טובים בכל עמדה, אבל כמו ששיבשנו להם את המשחק בווסרמיל והוצאנו תיקו, ננסה לעשות את זה גם אצלנו וגם לנצח. אנחנו לא חוששים מאף קבוצה". בנוגע להרכב, נראה כי יגיל ביטון יפתח כבלם. אם הוא לא יהיה כשיר, יוסט תום מנשרוב לעמדה לצד ריף פרץ. אמיר האדז'יץ' ימשיך לפתוח בחוד לצידו של בן בן יאיר.

הפועל באר שבע:

אחרי חמישה ניצחונות חוץ רצופים, הקבוצה של אלישע לוי נעצרה במשחק העונה בלומפילד ובמועדון מקווים שמדובר במעידה חד פעמית במשחקי החוץ, שם היא רושמת אחוזים גבוהים העונה. גם במשחק ברמת השרון אלישע לוי יתמודד עם שחקן חסר כשגל אראל המורחק יפנה את מקומו ללוטם זינו ובן אלגרבלי ימשיך במרכז ההגנה למרות שטומיסלב פאיוביץ' כבר ערך אימון מלא. קובי דג'אני יהיה הקשר האחורי המחליף. הקבוצה יצאה אתמול לארוחת גיבוש בגרנד קניון והיום תערוך את ההכנות האחרונות לקראת המשחק.

"רמת השרון נלחמת על כל נקודה ועל חייה בליגה, כך שברור שהיא תקשה עלינו. נבוא לעשות את העבודה שלנו, אנחנו במגמת עלייה ונקווה להמשיך את המומנטום גם נגד רמת השרון", אמר אביתר אילוז. "המגרש במורשה קטן מאוד, כך שתהיה חשיבות גבוהה מאוד למצבים הנייחים, וזה אחד היתרונות שלנו השנה, אז נקווה לנצל את זה. יהיה משחק עם המון אירועים, נשתדל לנצח את המשחק". לגבי המאבק עם מכבי תל אביב אמר אילוז: "אנחנו לא צריכים להסתכל עליה. חשוב לנו לפתוח פער מהמקום השלישי והרביעי כדי להתקדם קדימה ולהגיע לפלייאוף עם הפרש סביר מהקבוצות למטה. זאת המטרה שלנו כרגע".

כ-2,700 מאוהדי הקבוצה ילוו את הקבוצה למשחק מחר. יותר מאלף כרטיסים מתוך ה-2000 כבר נמכרו, ועד מחר יימכרו מאות הכרטיסים האחרונים במחיר של 50 שקל בקופות, 55 לבעלי המנויים שקיבלו עדיפות ראשונה וכבר רכשו כרטיסים ו-120 שקל לשני כרטיסים, כולל עמלת טיפול, לאלה שירכשו כרטיסים באמצעות האינטרנט.

הבלם וויליאם סוארס השיב לראשי המועדון כי הוא מעדיף לסיים את המשא ומתן לגבי הארכת החוזה בתום העונה. בבאר שבע מקווים שהקשר יישאר במועדון לאחר שהציעו לו חוזה חדש לשנתיים וחצי אחרי שהצהיר שיעזוב את הקבוצה בקיץ. השוער אוסטין אג'ידה, הבלם טומיסלב פאיוביץ' והחלוץ גליינור פלט נמצאים בתכניות לעונה הבאה ובמועדון מקווים שההולנדי לא יבטל את האופציה תמורת 25 אלף יורו, כפי שהוא יכול לעשות באמצעות סעיף בחוזה שלו.

שחקן הפועל באר שבע, אביתר אילוז. ברני ארדוב
"יהיה משחק עם המון אירועים, נשתדל לנצח את המשחק". אביתר אילוז/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

ריף פרץ: הפועל ניר רמת השרון

כבלם הטבעי היחיד, צפויה לריף פרץ הרבה מאוד עבודה מול סוללת ההתקפה של באר שבע שכוללת את ברדה, פלט ובוזגלו, והוא צפוי להרבה מאוד עבודה. פרץ רוצה לחזור בעונה הבאה למכבי תל אביב מהדלת הקדמית והזו הזדמנות טובה עבורו להוכיח שהוא ראוי.


אליניב ברדה: הפועל באר שבע

אלישע לוי אמר במסיבת העיתונאים אתמול את מה שכולם כבר יודעים: התרומה של אליניב ברדה, שראוי להתמודד בשלב הזה על תואר שחקן העונה, אינה נמדדת רק במספרים. עובדתית, נראה כי יש סיבה מספיק טובה לשבירת הבצורת אחרי סיבוב שלם. ברדה מסכן יותר את השער מאז שהובר הצטרף, ועכשיו הוא אמור להפוך משחקן איכותי שלא נמדד לפי מספרים, לשחקן איכותי שרושם גם מספרים.

ריף פרץ מכבי תל אביב מול בנצי מושל מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
מבחן חשוב מחכה לו. ריף פרץ/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל ניר רמת השרון: איתמר ניצן, קובי מוסא, ריף פרץ, יגיל ביטון, אורי שטרית, תום מנשרוב, בן רייכרט, יוסי שבחון, בן בן יאיר, קני סייף, אמיר האדז'יץ'.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בן אלגרבלי, וויליאם סוארס, בן תורג'מן, דויד הובר, לוטם זינו, מאור בוזגלו, אליניב ברדה, דובב גבאי, גליינור פלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully