וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-מכבי פ"ת: "איך קנדיל לא בנבחרת?"

אכזב בסכנין מאי זימונו של השוער, המלאבסים עסקו באסיפה הקשה שערכו רפואה ולוזון, זיטו בהרכב (שבת, 18:00)

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 23. 10:10 בניצחונות, רק שלושה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשסכנין מארחת היא מובילה 2:5 בניצחונות ועוד שני משחקים לא הוכרעו.

* מכבי פתח תקוה עם ארבעה הפסדים רצופים לסכנין כשבכל אחד משלושת האחרונים (שניים ב-11/12 ואחד העונה) היא ספגה שלושה שערים.

* הניצחון האחרון של מכבי פתח תקוה על סכנין (ובסכנין) היה ב-25.9.10, 2:3 משני פנדלים של אורי אוזן ושער של עומר דמארי.

* סכנין עם 23.8 אחוזי הצלחה מאז תחילת 2014, לעומת 64.44 עד תחילת השנה.

נתונים: אתר דריבליסט

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
מכבי פתח תקוה עם ארבעה הפסדים רצופים לסכנין. קובי רפואה/מגד גוזני

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בקבוצה מייחסים חשיבות גדולה למשחק ויודעים שגם הקהל יפעיל לחץ גדול. סכנין במקום השישי, בפער חמש נקודות ממ.ס. אשדוד במאבק על כניסה לפלייאוף העליון וניצחון על פתח תקוה יבטיח כמעט סופית את הכרטיס המיוחל. מרקו בלבול מתכנן שינוי אחד בהרכב, כאשר מוחמד גדיר יתפוס את מקומו של אחמד קאסום. המאמן מתלבט בין פיראס מוגרבי לכריסטיאן הידאלגו.

בסכנין התאכזבו לשמוע על השוערים שנקראו להתאמן עם מאמן השוערים של נבחרת ישראל ולגלות שמחמוד קנדיל לא ברשימה. "קנדיל בין השוערים הטובים היום", אמרו במועדון, "איך שוער שלא משחק באופן סדיר בסגל ושוער שהרבה בזכותו קבוצה הגיעה לצמרת, לא נמצא". בקבוצה גם התאכזבו מהשיבוץ של שי שטרית כשופט המשחק וביקשו לשנות זאת, אך נתקלו בסירוב.

מכבי פתח תקוה:

"לא ראינו את קובי רפואה מתפרץ ככה מאז שהגיע. כנראה שהמצב באמת חמור ואולי חלק מהשחקנים עדיין לא הפנים את זה. עדיף שהדברים האלה יחלחלו עכשיו ולא נגיע לסוף העונה ונבכה. בפעם הקודמת שזה קרה, לא הפנמנו את המצב וירדנו ליגה", כך אמרו שחקנים במכבי פתח תקוה לאור האסיפה הקשה שביצע השבוע המאמן בעקבות ההפסד למכבי תל אביב.

באסיפה, כזכור, ביקר המאמן את מספר העבירות שביצעה הקבוצה וכן שחקנים באופן אישי, כשדיא סבע היה אחד השחקנים שספגו את האש. גם ייטב לוזון אמר דברים דומים לשחקנים. "לא עשיתם מספיק עבירות נגד מכבי, הם עשו יותר עבירות מכם. לא יכול להיות שהם יבצעו 15 עבירות ואתם תשע. אנחנו קבוצת תחתית, איך אתם לא עושים עבירות?", נאמר לשחקנים, "תתעוררו, המצב אנוש". סבע, אגב, יפתח גם מחר על הספסל.

כפי שפורסם בתחילת השבוע, ייטב לוזון וקובי רפואה מתכננים מהפכה גדולה בהרכב, כשארפן זנלי ולוקה רוטקוביץ' מתוכננים לפתוח ב-11. השניים מעדיפים את חגי גולדנברג כמגן ימני ונאור פסר יעבור לצד השמאלי. מרואן קבהא, ניצן דמארי ו-ויקטור מרעי ירדו לספסל, כשאת מקומם יתפסו זיטו, גידי קניוק ורוטקוביץ'. לידור כהן ימשיך ב-11. במועדון מצפים מפדרו גלבאן לשיפור מיידי ביכולת. "הוא מקבל את כל החופש והכלים להצליח. הוא כנראה ההבדל בין עונה שקטה לחוסר ודאות עד המחזור האחרון", אמרו במועדון.

פדרו גלבאן, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"הוא מקבל את כל החופש והכלים להצליח. הוא כנראה ההבדל בין עונה שקטה לחוסר ודאות עד המחזור האחרון". גלבאן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מחמוד קנדיל: בני סכנין

השוער של סכנין התאכזב לגלות שבשלב זה הוא לא בתוכניות של מאמן הנבחרת ומחר תהיה לו הזדמנות להוכיח שוב שמקומו אכן שם. משחק מושלם של קנדיל ככל הנראה יביא לניצחון קבוצתו ויזניק אותו לעמדת שוער של קבוצה בכירה יותר בסוף העונה.

פדרו גלבאן: מכבי פתח תקוה

הקשר הארגנטינאי מתקשה לשחזר את היכולת בבני יהודה. גלבאן של מכבי פתח תקוה הוא שחקן שרץ פחות, עושה הגנה פחות ורוצה שהכול יעבור דרכו. קרבות התחתית של פתח תקוה חייבים להוציא מגלבאן משהו אחר. אם הוא מסוגל לסחוב את הקבוצה על הכתפיים שלו דרך הזנחת משחק ההגנה, הוא חייב לתרגם את היכולת הזאת למספרים. שער אחד ב-16 המשחקים האחרונים זה מעט מדי אפילו עבור ניצן דמארי. איפה הרגל המסיימת?

הרכבים משוערים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עלא אבו סלאח, אברהם פאס, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, פיראס מוגרבי (כריסטיאן הידאלגו), אלברט קרוסאט, מוחמד גדיר, מוחמד כליבאת.

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, חגי גולדנברג, איבן הרצג, תומר אלבז, נאור פסר, זיטו, גידי קניוק, ארפן זנלי, פדרו גלבאן, לידור כהן, לוקה רוטקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully