וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים חוששים מ"מלחמת אחים" ביציע

20.2.2014 / 14:24

מאבקי שליטה החלו ביציע המזרחי. נעשה ניסיון ליזום מפגש להרגעת האווירה. נחתם הסכם חסות עם חברת פומה

one

אוהדי בית"ר ירושלים עוברים שנה שקטה יחסית ללא אירועים יוצאי דופן, אך בקרב האוהדים קיים חשש כי עלול להיות פיצוץ בתוך היציע המזרחי. לאחרונה קיימים עימותים ומאבקי שליטה ביציע המזרחי שהגיעו לטונים גבוהים, ובמחצית המשחק נגד מכבי חיפה מספר אוהדים אף מנעו קטטה פיזית. אוהדים בכירים מהיציע מנסים בימים האחרונים לארגן מפגש כדי להרגיע את העניינים ולעשות סדר. אחד האוהדים אמר היום: "גם ככה כל העולם נגדנו. אם בתוכנו יהיו מלחמות, זה יהיה הסוף של בית"ר. עשינו שנה גדולה, כולם התאחדו ויש שיתוף פעולה מהמועדון. חבל שכל זה ייהרס בגלל אגו וכבוד של אנשים". גורמים בהנהלה ששמעו על האירועים מנסים גם הם לתווך ולהרגיע את העניינים.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עשינו שנה גדולה, כולם התאחדו ויש שיתוף פעולה מהמועדון. חבל שכל זה ייהרס בגלל אגו וכבוד של אנשים". אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

בית"ר ערכה היום (חמישי) אימון לקראת משחק החוץ בקרית שמונה בשבת. המאמן רוני לוי הציג לשחקניו קטעים מהמשחק נגד מכבי חיפה והחמיא להם על העבודה הטקטית, משחק הלחץ והנעת הכדור. על אף העובדה שבחלק מהאימון המאמן תרגל את שלומי אזולאי כחלוץ שני במקומו של אופיר קריאף, נראה כי העדפת המאמן היא לקריאף וכי לא יהיו שינויים בהרכב. הקבוצה תערוך מחר אימון בבית וגן ולאחריו תצא לבית מלון בצפון.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בית"ר בודקת אפשרות לשאול את ג'ונתן וילה לעונה נוספת. השחקן אמר לשחקנים בקבוצה: "אני נהנה לשחק בירושלים וזאת אופציה טובה עבורי להתפתח כאן אם לא אקבל הצעות מ'לה ליגה'". על פאבלו ברנדאן יש לבית"ר אופציה לעונה נוספת, אך בבית"ר לא יעמדו בדרכו אם הוא יקבל הצעה מפתה מחו"ל.

שחקן בקבוצה אמר לקראת קרית שמונה: "כל עוד יש סיכוי תיאורטי לפלייאוף עליון, אנחנו מאמינים. אם ננצח את קרית שמונה, נוכל להתחיל לחשוב על רצף ניצחונות ואולי להפתיע בפיניש. בכל מקרה, חייבים לשמור על יכולת טובה ותוצאות טובות ולשמור על מה שעשינו בשבועות האחרונים. יש מחויבות לקהל". כ-1,000 אוהדים צפויים ללוות את בית"ר לקרית שמונה.

בתוך כך, בית"ר ירושלים חתמה על הסכם חסות עם חברת פומה. הבעלים אלי טביב אמר: "אנחנו גאים שמותג ספורט בינלאומי כ'פומה' בחר במועדון שלנו כמייצג את הספורט הישראלי בכלל ואת בית"ר ירושלים בפרט. החיבור עם מותג בינלאומי זה מוכיח כי מועדון בית"ר ירושלים מהווה פלטפורמה מסחרית ושיווקית לגופים מסחריים וספורטיביים ועולה בקנה אחד עם החזון של המועדון להישגיות, מצוינות וערכים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully