וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה הגיעה לסיכום על שיתוף פעולה עם טוברוק

20.2.2014 / 12:31

מחלקת הנוער של טוברוק תעניק זכות ראשונים על שחקניה למוליכת הלאומית. דיא סבע, והבה ומלול יגיעו לנתניה?

מכבי נתניה תחתום בשבוע הבא על הסכם לפיו לקבוצה הבוגרת של המועדון תהיה זכות ראשונים על כל שחקן תוצרת מחלקת הנוער של בית"ר טוברוק נתניה, כולל שחקני בוגרים שעדיין שייכים למועדון. כזכור, במשך שנים ארוכות שררה בין המועדונים של העיר יריבות ספורטיבית קשה, אלא כשכעת נראה שההנהלה החדשה בראשות אלי שגב, יוסי מאור ושמעון גונן הצליחה להגיע להסכם שיתוף פעולה עם טוברוק, שיתעל את העובדה שבעיר קיימים שני מועדונים עם מחלקות נוער מצטיינות לטובת הקבוצה הבוגרת של מכבי נתניה.

המשמעות היא שלאחר החתימה תוכל מכבי נתניה לצרף שחקנים דוגמת דיא סבע, בן והבה, שמוליק מלול אשר שייכים לטוברוק ומשחקים היום בליגת העל, ואחרים שנחשבים למצטיינים בגילאי הנוער, אם תצליח כמובן להגיע לסיכום עם השחקנים עצמם.

דיא סבע, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הסיכום יעביר אותו לנתניה? דיא סבע/ברני ארדוב

בשבוע הבא יהפוך שיתוף הפעולה לרשמי, כאשר הצדדים ייפגשו בלשכת ראש עיריית נתניה מרים פרייברג איכר שתיווכה בין הצדדים. הבעלים של בית"ר טוברוק אריק איזקוביץ' אמר בתגובה: "העניין יהיה סגור כשנחתום בשבוע הבא, אבל הכיוון הוא בהחלט ללכת על שיתוף פעולה דומה לזה שהיה לנו עם מכבי חיפה".

בנתניה מעוניינים להעמיד בשנה הבאה קבוצה איכותית מאוד בליגת העל, כשהתקציב צפוי להיות בסביבות ה-20 מיליון שקלים. במועדון מקווים שחלק מהסגל הקיים יישאר לעונה נוספת, ורוצים להשאיר שחקנים דוגמת ערן לוי, אוהד לויטה, עידו לוי, עידו אקסברד ועידן שריקי ואחרים, כאשר בן בנימין שמשחק העונה בהפועל רעננה צפוי לחזור מעונת ההשאלה אוטומטית לנתניה בסוף העונה.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully