וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "התרומה של ברדה לא נמדדת רק במספרים"

20.2.2014 / 11:51

מאמן באר שבע מתכונן לרמה"ש. אראל מורחק, זינו יפתח לצד הובר. החלה מכירת הכרטיסים באינטרנט, 2,700 יגיעו למורשה

one

"התרומה של אליניב ברדה היא לא רק בכל הקשור להבקעת שערים, אבל שמחנו מאוד שהוא הבקיע. השתחרר אצלו קצת לחץ. התרומה שלו לא נמדדת רק במספרים", כך אמר מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, במסיבת העיתונאים השבועית שקיימה הקבוצה לקראת המשחק מול הפועל ניר רמת השרון. לוי המשיך ואמר: "אנחנו עובדים קשה העונה כדי להשיג נקודות. מול רמת השרון זה בטוח לא יהיה משחק קל, כי יש לה בית חזק מאוד וקבוצות מתקשות שם. היה חשוב לנו לחזור למסלול הניצחונות ואני שמח שעשינו משחק טוב מול סכנין ולקחנו את הנקודות. המשחק הזה נתן לנו יתרון משמעותי מול הקבוצות שלמטה, אנחנו צריכים להשיג עוד הרבה ניצחונות כדי לשמור על המיקום שלנו. יש לנו קבוצה רעבה מאוד ושמחה מאוד".

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע עושה סלטה לאחר השער, עם מאור בוזגלו. רוני לבנה
"השתחרר אצלו קצת לחץ". אליניב ברדה/רוני לבנה

אלישע לוי עדיין לא תרגל הרכב, אבל נראה שיערוך רק שינוי אחד לקראת המשחק. לוטם זינו שפתח על הספסל במשחק הקודם לאחר שכבר שב מפציעה צפוי לשחק במקום גל אראל שמורחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים. טומיסלב פאיוביץ' עדיין לא כשיר והמשמעות היא שוויליאם סוארס ובן אלגרבלי ימשיכו לפתוח בחלק האחורי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לוטם זינו שחקן הפועל באר שבע מול הפועל כפר  סבא. ברני ארדוב
מקבל את ההזדמנות. לוטם זינו/ברני ארדוב

בינתיים, החלה מכירת הכרטיסים לקראת המשחק. רמת השרון העבירה אתמול (רביעי) להנהלת הפועל באר שבע 2,000 כרטיסים לקראת המשחק. ההנהלה החליטה למכור את כל הכרטיסים במחיר אחיד של 55 שקל, כולל עמלה. לאוהדים תהיה אפשרות לרכוש כרטיסים גם באינטרנט. כבר שלשום נפתחה מכירת הכרטיסים לבעלי מנויים שקיבלו עדיפות למחצית מהכרטיסים. גם היום יימכרו הכרטיסים לבעלי מנויים בלבד.

השיטה הזו מזכירה את השיטה בה מוכרת מכבי חיפה כרטיסים לאוהדים שלה. היום יימכרו שאר הכרטיסים לקהל הרחב. בעל מנוי יכול לרכוש כרטיס אחד, ומי שאינו מחזיק במנוי יוכל לרכוש שניים. בקופות האצטדיון יימכרו כרטיסים בעלות של 50 שקל. בסך הכול צפויים להגיע 2,700 אדומים לרמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully