וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ניר רמת השרון: לאופר יעיד היום במפלג ההונאה

20.2.2014 / 11:01

במשטרה יחלו לגבות עדויות בפרשת ההימורים ולאחר מכן יוחלט אם להרחיב את החקירה. גם המאמן חיים שאבו צפוי לתת עדות

one

במפלג ההונאה של משטרת תל אביב יחלו היום (חמישי) בגביית עדויות מכל המעורבים בפרשת ההימורים בהפועל ניר רמת השרון. היום צפוי להגיע יושב ראש הקבוצה דני לאופר ולתת עדות על כל המידע שיש בידיו והשמועות שהגיעו לאזניו איתם הלך להתאחדות ולחברת החקירות "וייצמן-יער" שפתחה בעקבות זאת בחקירה.

שחקן עירוני רמת השרון עשהאל בן שבת. קובי אליהו
במשטרה בודקים את העניין מתוך מטרה רחבה יותר לנסות ולהגיע למפעילי ה"בטים" ואתרי ההימורים. עשהאל בן שבת/קובי אליהו

בימים הקרובים צפויים מספר אנשים נוספים ברמת השרון לתת עדות, ביניהם המאמן חיים שאבו והמנכ"ל רז שמואל. במשטרה החליטו כי בשלב זה ייגבו עדויות מאנשים, ייערכו תשאולים ורק לאחר מכן יוחלט אם להרחיב את החקירה. יש לציין כי במשטרה בודקים את העניין מתוך מטרה רחבה יותר לנסות ולהגיע למפעילי ה"בטים" ואתרי ההימורים ואם יגלו כי אין קצה חוט לכל השמועות והמידע של וייצמן יער, החקירה תופסק.

נציג אחד השחקנים אמר הבוקר: "המשטרה כרגע מתבססת על המידע של וייצמן יער שהוא מידע מביש שנגבה ברובו מאנשי רמת השרון וממידע שהשחקנים שיתפו את אנשי וייצמן יער. לא במקרה כבר חודש לא עשו עם זה כלום. אם היה משהו מהותי, המשטרה הייתה קופצת על זה. כמו שזה התחיל ונגמר מהר בזמנו, אותו דבר יהיה הפעם. יכולים לזרוק מידע על סוכנים ואתרי הימורים אך מהר מאוד יתברר שטעו בכתובת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully