וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אין משחק יותר גרוע להגיע אליו בלי הגבוהים"

19.2.2014 / 13:30

מכבי תל אביב יוצאת למוסקבה לקראת המפגש מול צסק"א, טיוס בספק, סמית' לא ישחק: "היינו חייבים לתת לו שבוע מנוחה"

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. ברני ארדוב
בדרך לרוסיה. בלאט/ברני ארדוב

ללא דווין סמית' הפצוע, מכבי תל אביב תמריא הערב (רביעי) לבירת רוסיה מוסקבה, לקראת משחק היורוליג החשוב מול צסק"א המקומית (שישי, 18:00, שידור חי בוואלה! ספורט ובאפליקציות). הצהובים ערכו לפני הטיסה אימון בהדר יוסף, כאשר גם אלכס טיוס, שלא נטל בו חלק, נמצא בספק למשחק.

מי שבוודאות יצטרף לקבוצה הוא אנדריאה ז'יז'יץ', זאת למרות שהסנטר החדש של הצהובים לא יכול לשחק במסגרת היורוליג.

המאמן דיוויד בלאט אמר: "אומנם נגיע בהרכב חסר, אבל גם באילת היינו ללא השחקנים הבולטים שלנו, סמית' וטיוס, וגם שם לא היה משחק קל. אני לא מבטיח שהמצב יהיה שונה ביום שישי. אני מקווה שאלכס יוכל לתת לנו משהו, אבל לא בטוח. דווין לא ייצא איתנו. בחרנו בקפידה את התאריך והחלטנו להשבית אותו בתקופה הזו, בגלל שהיינו במצב טוב מאוד ביורוליג, בגביע ובליגה. אני חושב שהחלטנו טוב ונכון ומאמין שהוא יחזור בריא. לא טוב לנו שהוא בחוץ, כי הוא אחד השחקנים המשמעותיים שלנו, אבל היינו חייבים לו את השבוע הזה להתאושש, בתקווה שהוא יהיה איתנו עד סוף העונה. אני לא יודע אם יש משחק גרוע יותר עבורנו להגיע בלי שני גבוהים מאשר מול צסק"א".

בלאט הוסיף: "המשחק הזה חשוב כי יש לו את כל המשמעויות ההיסטוריות. הוא משחק טעון ואנחנו גם הולכים לפגוש שם את דן שמיר. צסק"א היא קבוצה שבנויה לקחת תארים, היא מהטובות שיש והשחקנים איכותיים. זה תמיד ככה, לא רק השנה".

מכבי תל אביב הודיע היום כי לפני שריקת הפתיחה למשחק, יזכה בלאט לטקס מיוחד, בו יוענק לו "עיטור הידידות" מטעם הפדרציה הרוסית. עיטור יוקרתי זה מוענק מטעם הממשלה לאזרחים רוסים וזרים על תרומה מיוחדת בתרבות וספורט, שהביאה לשיתוף פעולה, אחווה וידידות בין העמים ושיפרה את החברה הרוסית.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully