וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "נצטרך מאמץ מיוחד כדי לנצח"

18.2.2014 / 19:09

הפועל ירושלים כבר בטופ 16 של היורוקאפ, אך המאמן לא מקל ראש בבאנביט. קיצ'ן הפצוע לא בסגל (ד', 19:00, ס'2)

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. ברני ארדוב
המומנטום יימשך גם באירופה? גרינברג/ברני ארדוב

לאחר שהשלימה את ניצחון הליגה ה-13 שלה ברציפות, ביום ראשון החולף מול הפועל תל אביב, תתמודד מחר (רביעי, 19:00, ספורט 2) הפועל ירושלים במחזור הסיום של שלב הבתים ביורוקאפ במשחק חוץ מול באנביט הטורקית.

ירושלים כבר הבטיחה את עלייתה לטופ 16 בשבוע שעבר מהמקום הראשון בבית וכעת המטרה על פי אנשי הקבוצה היא "לשפר את המאזן הכללי, מה שיכול לסייע בהשגת יתרון הביתיות גם בשלבי רבע וחצי הגמר". המארחים זקוקים לניצחון, לצד הפסד של בודיבלניק קייב בלובליאנה מול אולימפיה, כדי להעפיל יחד עם ירושלים לשלב הנוקאאוט.

המפגש במלחה הסתיים ב-73:92 מוחץ לאדומים, אולם המאמן בראד גרינברג נזהר משאננות וביקש משחקניו להמשיך להציג אינטנסיביות על המגרש. בירושלים החליטו כי דרווין קיצ'ן הפצוע לא יטוס עם הקבוצה לטורקיה ובמקום, ימשיך בטיפולים בקרסול הפגוע בתקווה להכשירו למשחק הגדול מול מכבי תל אביב בנוקיה ביום שני.

שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן. מגד גוזני
ניסיונות להכשיר את קיצ'ן לקראת מכבי תל אביב/מגד גוזני

גרינברג אמר: "באנביט היא אחת הקבוצות הטובות באירופה, מאוד מאומנת וקשה לשמור עליה. יש להם כישרון, גודל ועומק. הם חייבים ניצחון ויגיעו במוטיבציית שיא, יש להם קהל מצוין ואווירה ביתית. יש לנו המון כבוד אליהם ואנחנו יודעים שנידרש למאמץ מיוחד ודיוק בביצוע בשני צדי המגרש כדי לצאת עם הניצחון".

ג'וש דאנקן הוסיף: "הם נלחמים על החיים במפעל וישאירו הכול על המגרש. אנחנו גם חייבים ניצחון כדי לשמור על המומנטום ולצבור נקודות במאבק על יתרון הביתיות בשלבים המכריעים".

היריבה של הפועל ירושלים בטופ 16 תהיה הקבוצה שתסיים שנייה בבית I. כרגע מדובר באולם הגרמנית והיא תארח מחר את קאנטו, בעוד נאנטר הצרפתית, שמובילה את הבית, תארח את קרשיאקה. כל אחת מארבע הקבוצות עדיין יכולה לעלות.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully