וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: ניסן יחזקאל סיכם לעונה נוספת

18.2.2014 / 13:39

אבי ללוז הודיע שהמאמן ימשיך בקבוצה ללא קשר למאבקי העלייה: "הוא אחד המאמנים הטובים בארץ, גאה שהוא אצלנו"

ניסן יחזקאל ימשיך לאמן את הפועל פתח תקוה גם בעונה הבאה, כך הודיע היום (שלישי) בעלי המועדון אבי ללוז. הסיכום בין השניים הושג בתום פגישה שנערכה בשעות הערב שלאחר משחק הניצחון 0:1 על הפועל ירושלים. "במהלך הפגישה, ביקשתי לחזק ולהודות לניסן על תרומתו למועדון השנה. מעבר להיותו של ניסן יחזקאל אחד המאמנים הטובים בארץ, הוא מסייע רבות למועדון, בתקופה האחרונה והקשה, לרבות תמיכה ועזרה קבועה למחלקת הנוער", אמר ללוז.

"במהלך הפגישה, הסכים ניסן להאריך את חוזה ההתקשרות שלו עם הקבוצה, והוסכם שיאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. אני שמח וגאה שלקבוצת הפועל פתח תקוה יש מאמן עם שיעור קומה כמו ניסן יחזקאל ומאחל לו ולמועדון שנמשיך להצליח מקצועית, כפי שאנחנו מצליחים העונה", סיכם הבעלים.

יחזקאל, 42, הגיע בקיץ להפועל פתח תקוה אחרי שאימן בעבר גם את בני לוד, הפועל ראשון לציון, רמת השרון ומכבי הרצליה. בתום 24 מחזורים הקבוצה שלו במקום השני עם יתרון שש נקודות על פני המקום השלישי ובעמדת זינוק מצוינת בקרב על הכרטיסים לליגת העל. כזכור, המועדון סובל מבעיות כלכליות ובשל כך, הסכים יחזקאל לוותר על חלק גדול משכרו על מנת להימנע משחרור שחקנים ולאפשר לקבוצה להמשיך להתחרות בסגל חזק ולא להיקלע לתסבוכת מול הבקרה.

מאמן הפועל פתח תקוה ניסן יחזקאל. אדריאן הרבשטיין
עזר לקבוצה בתקופה קשה. יחזקאל/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully