וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו לשחקני חיפה: "צריך לפצות על ההפסד לבית"ר"

18.2.2014 / 12:55

הירוקים החלו בהכנות להפועל ת"א. תמאש פרישקין זומן לנבחרת הונגריה. יהב: "בסמי עופר נחזיר את האליפות מת"א"

one

לראשונה מאז ההפסד בטדי, מכבי חיפה חידשה הבוקר (שלישי) את האימונים לקראת משחק המסקרן מול הפועל תל אביב. בצל הביקורות על השער שנפסל מול הביקורת של הנשיא יעקב שחר על היכולת של השחקנים, מי שספגו את האש היו בעיקר שחקני הקישור. "קטן רץ הכי הרבה בטדי, וזה אומר הכל. ברגע שהוא מנסה לקחת יותר אחריות מאחור, זה אומר ששאר השחקנים לא עשו את העבודה מספיק טוב. עובדה שהכדור לא הגיע לגוזלן ופרישקין", אמרו בקבוצה. יעקב שחר ואיתמר צ'יזיק הגיעו לאימון, אבל לא דיברו עם השחקנים. תמאש פרישקין אגב, זומן למשחק הידידות של נבחרת הונגריה מול פינלנד בחמישי במרץ.

לפחות בשלב הזה, לא צפויים שינויים גדולים בחוליית ההגנה. אייל משומר וטאלב טואטחה, שעד הפציעה גילה יכולת טובה, אמורים לפתוח. המאמן אריק בנאדו כינס הבוקר את השחקנים ואמר להם: "יש לנו משחק חשוב מול הפועל תל אביב כדי לפצות על מה שקרה מול בית"ר. נצפה במשחק מול בית"ר שוב כדי לדעת מה עשינו לא בסדר. מה שטוב בכדורגל זה שיש את השבוע הבא כדי לתקן. על המשחק בטדי אדבר עם כל אחד באופן אישי".

אחד השחקנים הוסיף: "בשבוע הבא הפועל תל אביב וקרית שמונה יפגשו, זאת הזדמנות טובה כדי לנסות לפתוח פער במאבק הזה ולסיים את הסיבוב במקום השלישי". אביחי ידין התאמן וייתכן מאוד שיהיה כשיר למשחק. תמאש פרישקין קיבל זימון למשחק הידידות של נבחרת הונגריה נגד פינלנד בתחילת מרץ.

חיפה תעמוד מחר (רביעי) לדין בסעיף של התפרעות אוהדים. במועדון מקווים שעונש הרדיוס ממשחק הדרבי, שלא בוטל בעקבות הקנס שספגה הקבוצה בעקבות אירועי המשחק מול רעננה, לא יופעל. אם בית הדין יחליט להחמיר, ייתכן שחלק מהיציעים ייסגרו מול בני יהודה ולא מול הפועל תל אביב, משום שכרטיסים למשחק כבר נמכרו. במועדון ממתינים לתשובה מההתאחדות לכדורגל בכל הנוגע למועד משחק הבית הקרוב. הסיבה: אם מכבי תל אביב תעלה לשלב הבתים של הליגה האירופית, המשחק מול בני יהודה יידחה מראשון (20:15) לשני (20:50). שעת המשחק נגד הפועל עכו, במחזור הבא, תהיה 17:45, וזאת בהנחה שצ'רלטון תשדר את המשחק. אם המשחק לא יועבר בשידור ישיר, סוכם כי שעת המשחק תידחה ברבע שעה.

בפגישה שנערכה הבוקר בעיריית חיפה, בין נציג העירייה הגזבר ג'קי וואקים לבין ראשי מכבי חיפה, הנשיא יעקב שחר, סגן הנשיא עוזי מור והמנכ?ל, איתמר צ'יזיק, סוכמו הפרטים האחרונים לגבי מעברה של הקבוצה לאיצטדיון "סמי עופר" בעונה הבאה. ראש העירייה, יונה יהב: "עכשיו, כשיש לנו את האצטדיון המפואר באירופה, אנו בטוחים שגם הקבוצה תחזיר את האליפות מתל אביב."

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים, במרכז יניב קטן. קובי אליהו
המאבק על המקום השלישי מתלהט. מכבי חיפה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully