וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויצ'יץ': "דווין סמית' מאוד יחסר לנו במוסקבה"

18.2.2014 / 8:23

וויצ'יץ' ומכבי ת"א מתכוננים לצסק"א ביום שישי: "החבר'ה האחרים נמצאים בכושר מצוין". בקבוצה מודאגים מג'ו אינגלס

ניקולה וויצ'יץ' מנהל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"ז'יז'יץ' ייכנס לעניינים במהרה". וויצ'יץ'/ברני ארדוב

מכבי תל אביב אמנם התקשתה אמש (שני) נגד הפועל אילת, אבל השיגה ניצחון ליגה עשירי ברציפות, 66:75. למרות שביעות הרצון מהניצחון, הצהובים מודאגים ממכת הפציעות שפוקדת את הקבוצה ואתמול בנוסף חסרו את דווין סמית'. הפורוורד האמריקאי סובל מכאבים בברכיו – אותה בעיה שהייתה לו בתחילת העונה ובמכבי החליטו שהוא יקבל מנוחה מהשחקים הקרובים בכדי לנסות להתאושש. גם אלכס טיוס שנפצע במשחק היורוליג נגד באיירן מינכן, לא שותף אתמול ולשחקנים נאמר באימונים: "כל אחד צריך להתעלות על עצמו בכדי לחפות על חסרונם של הפצועים".

מנהל הקבוצה, ניקולה וויציץ', סיכם: "השגנו ניצחון חשוב מול אילת. לא היה קל לשחק בלי אלכס טיוס ודווין סמית', שני שחקנים שהם חלק מהחמישייה הפותחת שלנו . אבל למרות שהם חסרו, כולם התעלו ונתנו הכול. דייויד בלו נראה טוב בהגנה ובהתקפה, גם סילבן לנדסברג נמצא בכושר מצוין במשחקים האחרונים ותורם לניצחונות. גם סופו הציג מספרים יפים במשחק".

על פציעתו של סמית' הוסיף הקרואטי: "דווין הוא חלק משמעותי וחשוב בקבוצה, כוח מאוד חשוב ביורוליג. הוא לא ישחקבמשחק החוץ נגד צסק"א מוסקבה ביום שישי ואין ספק שהחיסרון שלו יהיה אבדה גדולה. אבל גם חבר'ה אחרים משחקים מצוין וזה דבר טוב".

על אנדריאה ז'יז'יץ', שהצטרף בסוף השבוע ואתמול שיחק שש דקות, אבל וויצ'יץ' : "הוא הספיק לעשות אימון אחד קצר עם הקבוצה וגם לראות איתנו וידאו. אין ספק שייקח לו קצת זמן להסתגל, אבל אני מאמין שהוא ייכנס לעניינים די מהר".

בתוך כך, בקבוצה מודאגים מהיכולת המגומגמת שמציג ג'ו אינגלס בשבועות האחרונים האוסטרלי לא אהב אתמול את אחד מהחילופים ששלחו אותו לספסל ושאל בכעס את המאמן דיוויד בלאט מדוע הוא הוציא אותו. זו לא הפעם הראשונה שאינגלס נראה מתוסכל מאוד לאחר שהוא יורד לספסל. אנשי הקבוצה כבר קיימו איתו כמה שיחות כדי לנסות להוציאו מהמשבר.

שחקן מכבי תל אביב ג'ו אינגלס. ברני ארדוב
לא אהב את הירידה לספסל. אינגלס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully