וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: רוב שחקני ה-NFL יקבלו הומוסקסואל לקבוצה

17.2.2014 / 23:12

מייקל סם יכול להירגע? 86 אחוזים מהנשאלים אמרו כי אין להם בעיה עם מינו של חבר לקבוצה. עם זאת, כמעט מחצית הודו כי לא יהיה לשחקן גיי נוח בחדר ההלבשה

מייקל סם שחקן מיזורי טייגרס. AP
מי אמר שכל ההתחלות קשות? מייקל סם/AP

אומרים שכל ההתחלות קשות, אבל רגע לפני דראפט ה-NFL, מייקל סם מקבל זריקת עידוד ענקית. סם, שיצא בפומבי מהארון בשבוע שעבר והצהיר על כוונתו להיות השחקן ההומוסקסואל הפעיל הראשון בליגה, שמח בוודאי לראות את תוצאות הסקר האחרון שערך מגזין ESPN בין השחקנים.

51 שחקנים, כמעט סגל של קבוצה שלמה (53), השתתפו בסקר שבו נשאלו את שאלת מיליון הדולר: האם תקבל חבר גיי לקבוצה. 44 מהם השיבו בחיוב. עם זאת, רובם גם הודו שיצטרכו ללמוד כיצד להתנהג בחדר ההלבשה בסיטואציה שכזו.

39 שחקנים מתוך הנשאלים אמרו כי אין להם בעיה לחלוק מקלחת משותפת בחדרי ההלבשה. 32 מהם הודו כי מאמנים וחברים לקבוצתם השתמשו בביטויים הומופוביים, וכשנשאלו האם חבר הומו ירגיש בנוח בחדר ההלבשה, 25 ענו שכן, 21 אמרו שלא וחמישה לא היו בטוחים.

אחד השחקנים, תופס בתפקידו, אמר: "מי שירצה לקחת את סם יצטרך לדבר על הכול לפני פתיחת מחנות האימונים. כל אחד יצטרך להגיד מה מפריע לו ולשים גבולות. שחקני NFL יודעים איפה לשים גבולות כשמדובר בגזע, אבל לא בתחום הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • מייקל סם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully