וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון: "השחקנים הבינו שהקיצוץ בשכרם בלתי נמנע"

חיים רמון הגיע לאימון הפועל תל אביב וביקש משחקני הקבוצה לאשר את קיצוץ שכרם ב-5 אחוז, בתנאי שיסכימו לחתום על מסמך. 120 אלף שקל יקוצצו משכרו של בן שמעון

בעלי הפועל תל אביב חיים רמון. ניב אהרונסון
תכנית הבראה. חיים רמון/ניב אהרונסון

השמועות על תכנית הקיצוץ בשכרם של שחקני הפועל תל אביב והצוות המקצועי של המועדון הגיעו היום (שני) לסופן עם ביקורו במתחם האימונים של הבעלים, חיים רמון. האחרון ערך היום שיחה עם הקבוצה לאחר אימון הבוקר, ובה פרס את בקשותיו לקיצוץ שכוונו בעיקר למשתכרים הגבוהים בקבוצה. רמון הסביר כי הקבוצה נקלעה לגרעון כלכלי בגלל אי ההעפלה לליגה האירופית. בשל כך, ביקש מהשחקנים המשתכרים כ-20 אלף שקל בורטו ויותר לחודש לחתום על מסמך שיעבור לבקרה התקציבית בה הם מסכימים לקצץ כחמישה אחוז משכרם השנתי. אם כולם יסכימו, המועדון יחסוך בין מיליון ל-1.25 מיליון שקל. אגב, הראשון שנתן כבר הסכמות היה המאמן רן בן שמעון שמשכרו יקוצץ כ-120 אלף שקלים. רמון אמר לשחקנים שאם הם יעפילו לליגה האירופית, כל הסכום שיקוצץ יוחזר אליהם. בנוסף, אמר רמון, ששחקנים שיעזבו בקיץ יקבלו בין שליש למחצית מסכום הכסף שיקוצץ משכרם.

עוד התברר היום כי רמון שוחח עם הבקרה התקציבית ואופציות שהועמדו בפניו הן או מימוש הבטוחות שלו ושל עידו חג'ג' כדי להשלים את שכר השחקנים עד תום העונה או קיצוץ בהסכמה על ידי השחקנים עצמם. בשיחה בין הצדדים התלונן רמון על הכסף הרב שהשקיע ואמר: "לא כל הנטל צריך ליפול רק עליי". כתוצאה מכך החליט ליזום את אותו מהלך שהוצע מלכתחילה על ידי הקפטן שי אבוטבול לפני יותר מחודש ימים.

בהפועל תל אביב הסבירו כי המועדון עובד מול בקרת התקציבים של ההתאחדות, והבקרה דורשת ששחקני הקבוצה יחתמו על מסמך בו הם מאשרים את הקיצוץ במשכורתם. בשיחה נאמר לשחקנים שכל אחד מהם יחתום בנפרד על המסמך. לטענת גורמים במועדון יש הסכמה מצד השחקנים לקצץ משכרם, אך עד שהמסמכים לא יועברו חתומים לבקרת התקציבים, הצעד לא יצא לפועל. ההסכמה לקיצוץ היא אישית, ויקוצץ שכרם של אלה שחתמו על המסמך בלבד.

שחקני הפועל תל אביב לוקאס סאשה, בריאן חרסיסיץ'. קובי אליהו
מבחינים את המצב. שחקני הפועל תל אביב/קובי אליהו

לאחר האסיפה הוציאה הפועל תל אביב הודעה לתקשורת בה התייחס רמון לבקשתו מהשחקנים: "בשנה וחצי שאני מנהל את הפועל ת"א, העמדנו תקציבים של כ-100 מיליון שקלים, כשעשרות מיליונים מהם הושגו על ידי. המועדון עשה הכול העונה כדי שהקבוצה תצליח מקצועית וסיפק לשחקנים ולצוות המקצועי את כל התנאים לכך. לצערי העובדה שלא הגענו לשלב הבתים באירופה העונה פגעה ביציבות הכלכלית, ולכן המהלך הזה של הקיצוץ הוא בלתי נמנע וגם השחקנים הבינו את זה. אני אמשיך לפעול לצמצום הגרעון ככל הניתן עד לתום העונה ואשתדל ככל הניתן לתת לקבוצה את האמצעים להצליח במטרה שנותרה העונה והיא השגת המקום לאירופה, כדי שהאופק הכלכלי יהיה טוב יותר והקבוצה תמשיך להיות חזקה גם בעונה הבאה".

הקפטנים שי אבוטבול וגילי ורמוט הוסיפו: "היום גם נערכה שיחה בהשתתפות כל השחקנים. כולנו מבינים את המצב ואת הקושי ואנחנו צריכים להירתם לטובת הפועל תל אביב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב עם מאמנו רן בן שמעון. ברני ארדוב
הראשון להתגייס. בן שמעון עם ורמוט/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • חיים רמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully