וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עפולה ואסי גלבוע במגעים לאיחוד בלאומית

17.2.2014 / 10:30

ההנהלה החדשה של העפולאים מחפשת שותפים חדשים כדי להתחזק: "אין סיבה שלא תהיה עוד נציגה לצפון בליגת העל"

האם הליגה הלאומית תכלול בתוכה בעונה הבאה כמה קבוצות מאוחדות? אחרי הדיווחים על איחוד אפשרי בין הפועל קטמון לבין הפועל ירושלים, מתברר שגם בהפועל עפולה נמצאים במגעים עם קבוצות שכנות על איחוד בעונה הבאה אם הקבוצה תישאר בליגה הלאומית.

כזכור, עפולה נקלעה בתקופה האחרונה לבעיות רציניות כאשר ההנהלה התחלפה, השחקנים שבתו בגלל בעיות כספיות וטענות הושמעו כלפיי ראש העיר החדש יצחק מירון, שהחליף את אבי אלקבץ, שהיה מזוהה מאוד עם הקבוצה והביא לתמיכה כספית גדולה מאוד של העירייה במועדון.

אתמול (ראשון) אחרי שהתמנתה הנהלה חדשה ואיש העסקים ששי יעקב שהפך לנשיא הצטרף, החליט מירון לקיים מסיבת עיתונאים יחד עם הנהלת המועדון והצוות המקצועי, והודיע שהמטרה שלו היא לאחד את הקבוצה עם קבוצות מהאזור. במסיבת העיתונאים חשף מירון שהקבוצה כבר במגעים רציניים עם אסי גלבוע מליגה א' אך מחפשת רשויות נוספות באזור שיצטרפו למיזם ולהקמת קבוצה מאוחדת בעמקים.

ירון הוכנבוים מאמן הפועל רמת גן. מגד גוזני
"נעשה הכל כדי שתהיה לעפולה קבוצה בליגה הלאומית". ירון הוכנבוים/מגד גוזני

?העירייה צריכה להיות שותף בכיר שעליו נסמכת הקבוצה", הסביר מירון את משנתו. "אך היות וישנם צרכים נוספים לכלל התושבים יש למצוא את הדרך לשלב. בימים אלה מתנהלים מגעים עם קבוצת אסי גלבוע אך כלום עדיין לא סגור, אני מקווה שבהמשך יתקיים שיתוף פעולה עם רשויות נוספות ואני בטוח שהקהל ישמח שיראו את תוצאות של שיתוף פעולה כזה?. את דבריו סיכם מירון שאמר למאמן הקבוצה ירון הוכנבוים שהוא מקווה שישאיר את הקבוצה בליגה שכן הושקעו המון כספים בשנים האחרונות".

הנשיא ששי יעקב דיבר לאחר מכן והסביר מדוע הגיע לתמוך בקבוצה: "תמיד היה לי חלום - לקחת את קבוצת הכדורגל ולקדם אותה. המטרה היא מאוד ברורה קודם להישאר בליגה ואחרי זה בעתיד להגיע לליגת העל, אין סיבה שלא תהיה קבוצה נוספת מהצפון בליגת העל".

היו"ר ששב לקבוצה לאחר מספר שנים דני אסולין: "אני שמח לחזור לאהבת חיי, הכי חשוב שנישאר בליגה ולצערנו האיצטדיון כרגע לא משרת את הקבוצה וחשוב שנחזור לשחק בבית כמה שיותר מהר. אני פונה לראש העיר בבקשה שיסייע לנו לקדם את שדרוג האיצטדיון כדי שנספיק לשחק בו עוד העונה?.

מאמן הקבוצה ירון הוכנבוים סיכם: "מתחילת העונה הצהרנו שהמטרה של הקבוצה להישאר בליגה. נעשה הכל כדי שתהיה לעפולה קבוצה בליגה הלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully