וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים לג'וש דאנקן: "רוצים שתמשיך איתנו בעונה הבאה"

16.2.2014 / 23:11

החלו השיחות בין המועדון לשחקן. גרינברג: "דופרי אמר במחצית 'חבר'ה, בואו נשחק וננצח'". אדלשטיין: "החיבור מתחיל"

בראד גרינברג מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
לא הרגיש שתרם במיוחד. גרינברג/מגד גוזני

גם הפועל תל אביב נכנעה למכונה ממלחה: הפועל ירושלים ניצחה הערב (ראשון) את ארז אדלשטיין ושחקניו 81:92, ושמרה על מקומה בפסגת ליגת העל גם אחרי המחזור ה-19. ירושלים השיגה את הניצחון למרות שמאמנה בראד גרינברג הורחק לפני סיום הרבע השני. לאחר הרחקתו עוזרו אורן עמיאל הדריך את השחקנים.

הפועל ירושלים סימנה את ג'וש דאנקן כמטרה עיקרית לעונה הבאה, ועתה היא פועלת הלכה למעשה. לוואלה! ספורט נודע כי הפועל ירושלים פנתה בימים האחרונים לשחקן, ובאותן שיחות הבהירו קברניטי המועדון לדאנקן: "אנחנו מעוניינים שתמשיך איתנו בעונה הבאה". דאנקן, כזכור, נמצא ברשימת הקניות של מכבי תל אביב לעונה, כך שלא ברור אם יתחייב לאדומים ממלחה או ימתין לתום העונה, בסיומה יהיה שחקן חופשי. בירושלים ינסו להכשיר את דרווין קיצ'ן למשחק הקבוצה נגד מכבי תל אביב, וייתכן שלצורך כך השחקן יקבל מנוחה ולא ישתוף במשחק נגד באנביט הטורקית ביורוקאפ.

ג'וש דאנקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
ג'וש דאנקן הפועל ירושלים/מגד גוזני

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג: "רון דופרי אמר במחצית 'חבר'ה, בואו נשחק וננצח את המשחק, ולא ניכנס לבעיות'". דופרי, אגב, היה הראשון לדרוש וגם הראשון לקיים, כשסיים עם 23 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, והיה המצטיין בשורות ירושלים.

"לא תרמתי ברבע הראשון", הוסיף גרינברג, "עשינו עבודה נהדרת ויש לנו בחורים טובים, גם להפועל תל אביב יש שחקנים טובים, ותל אביב הייתה מסוכנת אפילו שהיו חסרים לה שחקנים. אנחנו מסתכלים על כל משחק באופן אינבידואלי, לא מסתכלים הלאה יותר מדי. השופטים? הם עושים את הכי טוב שהם יכולים, ואני לא רוצה לדבר עליהם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"הם חזרו כי יש להם כלים וניסיון". אדלשטיין/מגד גוזני

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין: "אין שום קשר לכך שהגענו עם שלושה שחקנים, אולי ביד אליהו היה חשוב למישהו לדרוס. אנחנו חמישה שבועות בלי רביב לימונד, אבל מתחיל החיבור, שיחקנו כקבוצה. המוציא לפועל אצלנו הוא קרלון בראון. ירושלים מול הפועל תל אביב במלחה זה משחק גדול, כיף לבוא לפה והייתה אחלה אווירה. קצת עצוב לי שקיבלנו שלשות כשההפרש עמד על חמש ואז עברנו לרדוף אחריהם. יכולנו לעשות תוצאה טובה יותר. הם חזרו כי יש להם כלים וניסיון, אף אחד לא אוהב להפסיד, אני לא אוהב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully