וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: הקינגס הפתיעו את ההאמרס

16.2.2014 / 19:24

ירושלים ניצחה ברמת השרון 30:32, הרבלס ממשיכים לשמור על שלמות אחרי 16:72 מול חיפה, הפיונירס הביסו את כוכבי הצפון

ירושלים קינגס. שגיא דיין, מערכת וואלה! NEWS
ניצחון מצוין לקינגס/מערכת וואלה! NEWS, שגיא דיין

שלושה משחקים נערכו בסוף השבוע החולף בליגת הפוטבול, שמתקרבת לרגעי ההכרעה של העונה הסדירה ואל הפלייאוף. הרבלס נותרו מושלמים עם 16:72 קל על חיפפה אנדרדוגס, ירושלים קינגס הפתיעה את ההאמרס עם 30:32 ואילו תל אביב פיונירס דרסה את כוכבי הצפון 0:68. בליגת התיכונים, כפר סבא הוקס זכתה באליפות אחרי 30:32 על הריאלי ראמס מחיפה.

רמת השרון האמרס (2:4) - ירושלים קינגס (3:4) 32:30

הפתעת השבוע נפלה ברמת השרון, שם האורחים מהבירה השיגו ניצחון חוץ גדול מול המדורגת שנייה בליגה ערב המחזור. שלושה טאצ'דאונים ברבע האחרון סידרו למלכים עוד הפתעה, אחרי שכבר הדיחו את ההאמרס בחוץ בעונה שעברה, ברבע גמר הפלייאוף. כבשה שחורה?

יהודה רבלס (0:6) - חיפה אנדרדוגס (4:2) 16:72

ובינתיים, אצל הקבוצה הבכירה מירושלים אין כל חדש והיא ממשיכה לדרוס את הליגה מול יריבות חסרות אונים. אברהמי פרקש זרק כבר במחצית הראשונה לחמישה טאצ'דאונים, בעוד דני איסטמן סיים עם שלושה טאצ'דאונים בריצה ועוד אחד בתפיסה ואילו ג'יימס קיין סגר צמד באוויר ואחד על הקרקע.

תל אביב פיונירס (2:4) - כוכבי הצפון (5:1) 0:68

תצוגה הגנתית שוברת שיאים מצד התל אביבים סידרה להם ניצחון מוחץ. ההגנה של המקומיים גרמה לאורחים מהצפון לסיים את המשחק עם מינוס 77 (!) יארדים בריצה ומינוס 37 יארדים בסך הכול. ההגנה הזו גם השיגה צמד טאצ'דאונים, של אור שלום ושל סאגן זבלו ועוד סייפטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully