וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'יז'יץ' נחת: "כשמכבי תל אביב מתקשרת, לא חושבים פעמיים"

16.2.2014 / 18:55

הסנטר החדש של הצהובים עבר את הבדיקות הרפואיות: "הגעתי לעבוד. צפיתי הרבה במכבי ביורוליג". דווין סמית' לא ייצא לאילת

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הסנטר החדש של מכבי תל אביב, אנדריאה ז'יז'יץ', נחת היום (ראשון) בישראל והצטרף לקבוצה רשמית אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות. הוא יוכל לשחק ביורוליג החל מהסיבוב השני של הטופ 16 ביורוליג. ז'יז'יץ' ביקר את חבריו החדשים בהיכל נוקיה וייצא עם הקבוצה לאילת. עדיין לא ברור אם ישחק, מאחר שטרם הושלם הליך הרשמתו.

הקרואטי בן ה-34 התקבל בנתב"ג על ידי המנהל ניקולה וויצ'יץ'. השחקן אמר בשדה התעופה: "אני מרגיש טוב מאוד ומתרגש מאוד להצטרף לקבוצה. הגעתי מוכן ואני מקווה שנשיג ניצחונות. אנסה להיות סבלני ולהפוך לחלק מהקבוצה. יש לי קשר טוב עם ניקולה וויצ'יץ'. כשמכבי תל אביב מתקשרת אליך, אתה לא חושב פעמיים".

ז'יז'יץ' הוסיף: "סופוקוליס שחורציאניטיס בחור נהדר ויש לנו יחסים מצוינים. גם טיוס משחק מצוין, ראיתי אותו ביורוליג. אני בא לעבוד ולעשות את הטוב ביותר. צפיתי בהרבה משחקים של מכבי ביורוליג, זו קבוצה טובה שנמצאת בכושר טוב מאוד ופשוט יש לה בעיית פציעות".

הצהובים יתארחו מחר (18:45, ערוץ 1) אצל הפועל אילת למשחק במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל. דווין סמית', שסובל מכאבים בברכיו, לא ייצא למשחק. סמית' עובר סדרת טיפולים בפציעה בברכו המלווה אותו מתחילת העונה. לעומת זאת, אלכס טיוס שנפצע במשחק היורוליג נגד באיירן מינכן, עשוי לשחק.

אנדריאה ז'יז'יץ' מכבי תל אביב עם ניקולה וויצ'יץ'. יוסי ציפקיס
קשר טוב. ז'יז'יץ' עם וויצ'יץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully