וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע-סכנין: אראל ממשיך כבלם, פלט בהרכב

הקשר ימשיך בתפקוד מהגביע (ב', 20:50, ע' 1). ההולנדי הלוהט מועדף על פני נאסר. בסכנין, גדיר, כליבאת ומוגרבי צפויים לפתוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 17. סכנין מובילה 6:7 בניצחונות ועוד ארבעה משחקים לא הוכרעו.

* כשהפועל באר שבע מארחת זה 3:3 בניצחונות ושתי תוצאות תיקו. הפרש השערים הוא 6:10 לסכנין.

* ברנדו ואסקונסאלוס. זה שמו של כובש השער היחיד במשחק האחרון בו הפועל באר שבע ניצחה את בני סכנין בבית. זה קרה בתחילת אוקטובר 2010. מהשחקנים ששותפו בבאר שבע באותה עונה נותרו בסגל שלה השנה רק וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה ואביתר אילוז.

* בשלוש הפעמים האחרונות שהפועל באר שבע הפסידה – פעמיים בעונה שעברה ופעם אחת העונה – היא סיימה את המשחק שבא אחרי ההפסד בתיקו.

* בפעם האחרונה שבה הפועל באר שבע הפסידה פעמיים ברצף, אגב, ההפסד השני היה לבני סכנין (16.3.13).

* זה גם היה הפסד הבית היחיד של אלישע לוי בשבעה משחקים בהם אימן מול סכנין. יש לו עוד שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

* הפועל באר שבע (10 מ-16) ובני סכנין (10 מ-19) סופגות יותר במחצית הראשונה מאשר במחצית השנייה, ומבקיעות הרבה יותר במחצית השנייה מאשר במחצית הראשונה (באר שבע 23 מ-38, סכנין 15 מ-23).

נתונים: אתר דריבליסט

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
הפסיד פעם אחת בבית מול סכנין. אלישע לוי/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

כמו במשחק הגביע, אלישע לוי יפתח עם אביתר אילוז בעמדת המגן הימני, כשגל אראל יפתח בעמדת הבלם. אליניב ברדה יחזור כמובן להרכב. ניקולאס פלצ'וק ותומר סוויסה יפתחו על הספסל. גם לוטם זינו צפוי לפתוח בקישור האחורי לצידו של דויד הובר. גליינור פלט שנמצא בכושר מצוין שוב מועדף על חשבונו של סיראז' נאסר, מה שאומר שדובב גבאי יפתח בכנף שמאל. אופיר דוידזאדה עדיין לא כשיר במאה אחוז ובן תורג'מן יקבל את חולצת ההרכב.

לקראת המשחק שינעל את המחזור אמר אלישע לוי: "זה קרב על אירופה. גם סכנין וגם הפועל תל אביב, מכבי חיפה וקרית שמונה מנהלות איתנו מאבק על הכרטיס. כמובן שיש לנו יתרון מסוים, אבל צריך להיות מאוד זהיר ועם היד על הדופק כדי לא לאבד את היתרון הזה".

אליניב ברדה הוסיף: "היה לנו יתרון כי משחק הגביע עזר לחזור לתלם מהר ולשכוח מה שהיה עם מכבי. כל עוד הקבוצה משחקת כמו שהיא משחקת ואחוזי ההצלחה כאלה טובים ואני נהנה, אין לי בעיה לא להבקיע עד סוף העונה ולסיים עם איזה תואר. נכבד את סכנין, אבל גם לנו יש מטרות ואנחנו רוצים מיקום כמה שיותר גבוה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גל אראל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יפתח בעמדת הבלם. גל אראל/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: בני סכנין

בבני סכנין עברו שבוע לא פשוט לאחר ההדחה לעירוני ראשון לציון בשלב שמינית גמר גביע המדינה. בסיום המשחק נרשמה תקרית מול עם אוהדי הקבוצה, שניסו לפרוץ לחדר ההלבשה, אך נעצרו על ידי שחקני הקבוצה באסם גנאים ועלא אבו סלאח.

בסכנין מודעים לכך שהפסד מחר להפועל באר שבע יסבך אותם ובקבוצה מעוניינים מאוד לחזור עם נקודות ממשחק החוץ הקשה, כדי להרגיע את המערכת וליצור אווירה חיובית לקראת ארבעת המחזורים האחרונים של העונה הסדירה. "ברור שזה לא צריך להיות ככה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אנחנו יודעים איך זה עובד בסכנין, בתחילת העונה רצינו רק להישאר בליגה וגם עכשיו, כשאנחנו נותנים עונה מצוינת, יש רעש ובלגן. התיקו של אשדוד והפועל חיפה נותן לנו קצת אוויר, אבל אסור לנו להתבטל מול הפועל באר שבע".

על פי האימונים, נראה שבלבול יחזור לפתוח עם השלישייה הקדמית שכוללת את מוחמד גדיר, מוחמד כליבאת ופיראס מוגרבי. בלבול מתלבט בין אחמד קאסום לאלברט קרוסאט בהתקפה. לפי האימונים נראה שמארק פרננדס וחורחה אלונסו יפתחו על הספסל.

פיראס מוגרבי, בני סכנין. יוסי ציפקיס
סכנין דעכה יחד איתו. מוגרבי/יוסי ציפקיס

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: לוטם זינו

אחרי תקופה לא קלה שעבר בגלל פציעה, לוטם זינו חוזר לשחק. היכולת הטובה שגילה העונה והמצב שבו נמצאת הקבוצה מלמדים שאלישע לוי לא יכול להעדיף אותו על קובי דג'אני בגלל היותו שחקן בית. גל אראל יחזור בעוד שבוע או שבועיים לעמדה הזאת, וזינו יודע שאין מקום לטעויות.

בני סכנין: פיראס מוגרבי

במחזורים האחרונים הכישרון משפרעם דעך מעט, ואיתו גם הקבוצה. במשחק מול הפועל באר שבע מוגרבי יכול לנצל את כל היתרונות שיש לו ולחזור לכושר. על הדרך, הוא יצטרך לספק את הכדורים לכליבאת וגדיר ואולי, אןלי להוביל את סכנין לניצחון חוץ יוקרתי במיוחד, שיבטיח כמעט באופן סופי את הכרטיס לפלייאוף העליון.

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, וויליאם סוארס, גל אראל, בן תורג'מן, לוטם זינו, דויד הובר, דובב גבאי, מאור בוזגלו, אליניב ברדה, גליינור פלט.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, אברהם פאס, עלא אבו סלאח, דדי בן דיין, חאלד חלאילה, חאמד גנאים, אלברט קרוסאט (אחמד קאסום/חורחה אלונסו), פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, מוחמד גדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully